2 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
(רדאד ג'בארה)
מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) על פתיחת תקופת חידוש המנויים לעונת 2022/23, פחות מיממה אחרי ההחתמה של ערן זהבי לשנתיים, ועשתה את זה עם ציטוט של הכוכב עצמו: “אני מדמיין את עצמי עם החולצה הצהובה רץ אליכם”. יש לציין כי בהשוואה לעונה הקודמת, אין עליית מחירים רצינית כמעט בכל השערים והמחיר לבעלי “פוראבר” יתחיל מ-808 ש”ח כאשר המחירים נעים בין זה ועד כ-1,700 ש”ח בשערים שאינם מוגדרים כתאי כסף או זהב. העלייה הקיימת בחלק מהמקומות היא עד 50 ש”ח. בתאי הכסף נרשמה עלייה של כ-150 ש”ח.
במכבי ת”א מצפים למכור כ-23 אלף מנויים ובכך להפוך את האצטדיון לסולד אאוט העונה כאשר תחילה, מהיום ועד ה-8.7, תהיה הזדמנות לכ-18,200 המנויים של העונה שעברה לחדש את המנוי שלהם ולשמור על מקומם באצטדיון.
כמו כן, במועדון הודיעו כי העונה יושק שירות חדש, RESALE. אוהד שקנה מנוי ולא יכול להגיע יהיה יכול למכור את הכרטיס ולקבל את הכסף בחזרה לכרטיס האשראי. יש לציין כי במכבי ת”א נותנים קדימות לבעלי מנוי מהעונה שעברה, לאחר מכן תהיה תקופת מכירה לחברי מועדון האוהדים “פוראבר” שאינם היו בעלי מנוי בעונה שעברה. רק אם יישארו לאחר מכן מנויים נוספים, הם יוצאו למכירה לקהל הרחב.
2 צפייה בגלריה
מחירי המנויים של מכבי תל אביב
מחירי המנויים של מכבי תל אביב
מחירי המנויים של מכבי תל אביב
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל של גוגל.