1 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
(רפי בן חקון)
האם ליגת העל בדרך לקבל מעבר מסקרן במיוחד? ל-ONE נודע לראשונה כי בית”ר ירושלים ומכבי חיפה נמצאות בעיצומו של משא ומתן מתקדם על העברתו של הקשר הצעיר, אביאל זרגרי, לשורות אלופת המדינה.
זרגרי בן ה-19 משחק כבר שתי עונות רצופות בליגת העל והפך לקשר האחורי המוביל של הירושלמים בשתי העונות הלא פשוטות שעברו על הקבוצה. יחד עם זאת, הוא גם הוגדר לאורך כל הדרך כנכס הגדול ביותר של המועדון שעדיין נמצא בבעלותו של משה חוגג.
לפני עונה השחקן היה מבוקש על ידי כל הגדולות בליגת העל ומכבי ת”א, הפועל באר שבע וגם מכבי חיפה, הוזכרו ככאלה ששוקלות לרכוש אותו. כעת נראה כי דווקא הירוקים הם הראשונים להגיב בחלון ההעברות הנוכחי, אולי גם בסוג של היערכות לאפשרות שאחד הקשרים של הקבוצה יימכר בחלון ההעברות כאשר היו דיווחים על התעניינות במוחמד אבו פאני ובעלי מוחמד.
זרגרי בן ה-19, שמשחק בדרך כלל בעמדת הקשר האחורי (6) ומסוגל לתפקד גם כקשר מרכזי (8) ורגלו הדומיננטית היא השמאלית, התמודד העונה עם פציעת גב לא פשוטה שהשביתה אותו ל-55 ימים וגרמה לו לרשום העונה רק 22 הופעות בכל המסגרות, ביניהן 18 בליגה כשספג 5 כרטיסים צהובים (צבר רק 1,404 דקות). קשר בית"ר ירושלים רשם לפני שנתיים 26 הופעות בכל המסגרות, כש-20 מתוכן בליגה, כבש שער אחד וספג תשעה כרטיסים צהובים (צבר 2,138 דקות).