2 צפייה בגלריה
סמואל אומטיטי וריקי פוץ'
סמואל אומטיטי וריקי פוץ'
סמואל אומטיטי וריקי פוץ'
(רויטרס)
תמונת הסגל של ברצלונה מתחילה להתבהר ולמרות שאנחנו יודעים על השחקנים שיחתמו במועדון, כמו אנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה, עדיין לא התבצעו מכירות כאלו ואחרות של שחקני הסגל הבכיר. מי שמקווים להיות הראשונים לעזוב הם סמואל אומטיטי וריקי פוץ’, להם צ’אבי הודיע שהם כבר לא בתוכניות. לפי דיווח ב’מארקה’ השניים רוצים לסיים את הסאגה בעניינם עד תחילת מחנה האימונים של בארסה, שיחלו ב-4 ביולי, כדי שיוכלו להשתלב כמה שיותר מוקדם ביעדם החדש.
זאת לא השנה הראשונה בה מנסים למצוא יעד חדש לבלם הצרפתי, כאשר שני גורמים משמעותיים מנעו זאת בעבר – השכר הגדול והיסטוריית הפציעות. לפי הדיווח, אומטיטי עובד קשה מאוד כדי לחזור לכושר משחק בחזרה ולהתגבר על הבעיות בברכו, אבל עדיין לקבוצות אחרות יש ספקות לגביו.
מי שמועמדות לקלוט את הבלם הן מארסיי וג’ירונה, שחזרה ללה ליגה בעונה החולפת. הקבוצה הצרפתית מקושרת לאומטיטי כבר תקופה ארוכה, אבל לא הצליחה להגיע להסכם ממשי עם ברצלונה. העולה החדשה לליגה הספרדית גם גיששה לגביו, אבל גם איתה כרגע אין עוד אישור.
2 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי
(רויטרס)
הסיטואציה של ריקי פוץ’ גם מורכבת. כרגע רק סלטה ויגו הוזכרה כיעד אפשרי, אבל הקשר כבר החליט על עזיבה בגלל שהבין שצ’אבי לא רוצה אותו בסגל והוא לא יקבל את ההזדמנות שלו בברצלונה, כל זאת שנה לפני שהוא מסיים את חוזהו.