1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(שחר גרוס)
בית"ר ירושלים תפתח היום (שלישי) את האימונים לעונה הקרובה עם 11 שחקנים חתומים בסגל ועוד מספר שחקנים שיגיעו להיבחן תחת עיניהם של יוסי אבוקסיס וגל כהן. בכדי להשלים סגל ראוי לאימון, יעלו גם שחקנים מקבוצת הנוער.
מחאת האוהדים כנגד הבעלים משה חוגג תגיע גם לאימון הקבוצה, כאשר היום אחר הצהריים, האוהדים מתכננים להגיע לבית וגן ולהמשיך בהפגנות כנגד בעלי המועדון תחת הכותרת: "לא פותחים עונה עם חוגג".
לצד זה בבית"ר ירושלים ממשיכים לעבוד על מתווה של תקציב נמוך לעונה הקרובה שתתבסס על שחקנים חתומים, בתוספת חיזוק של שחקנים חופשיים בעלי שכר נמוך, כולל זרים.
הקשר תמיר עדי מעורר עניין בקבוצת פאס ג'יאנינה מהליגה היוונית, שבודקת את האפשרות לצרף את הקשר הממתין לדרכון פורטוגלי, מה שיכול להקל על מעברו ליוון. במקביל מתנהלות שיחות בין נציגיו לבין ראשי הקבוצה על מנת לבדוק את האפשרות שימשיך בבירה בעונה הקרובה.
בנוגע למגעים בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה סביב מכירתו של אביאל זרגרי, ישנם מספר אופציות סביב המו"מ, כשברקע עומד חוב של הירושלמים בעבור ירדן שועה, בסכום של כ-1.8 מיליון שקלים, והצהרה של יעקב שחר כי יבחן איך אפשר לסייע לבית"ר.
בבירה עשויים לבקש לשאול את הקשר בעונה הקרובה, אם אכן יירכש על ידי הירוקים. במקביל, מלבד ההצעה של האלופה לגבי רכישתו של זרגרי, ביממה האחרונה נבדקת הצעה מחו”ל עבורו.