1 צפייה בגלריה
אל ים קנצפולסקי חוגג
אל ים קנצפולסקי חוגג
אל ים קנצפולסקי חוגג
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
מטורף, משוגע, מדהים. שום סופרלטיב לא ימצה בצורה מספיק טובה את ההישג האדיר של נבחרת הנוער של ישראל, שהדהימה הערב (שלישי) את צרפת עם ניצחון 1:2 בחצי גמר היורו עד גיל 19 ותפגוש את אנגליה לקרב היסטורי על הגביע.
גם ברשתות לא נשארו אדישים ליכולת של הנבחרת בכחול-לבן, עידן ויצמן צייץ: “אני רק מחכה שישחררו את האסיפה של אופיר מלפני המשחק... ואם אפשר הפעם גם מהמחצית”, אורי אוזן הוסיף: “כמו שקנצפולסקי, לוגסי וגלוך הוכיחו במחצית הראשונה, בכדורגל הגודל לא קובע”.
בלם הפועל תל אביב ואחד השותפים הגדולים ביותר להישג, סתיו למקין, צייץ את מה שכולנו מרגישים כרגע כשכתב: “זה חלום?”. אליו התווסף חברו לחוליית ההגנה בהפועל ובנבחרת, אור ישראלוב שחגג את ההעפלה לגמר היורו. בנוסף, אושרת עיני כתבה: “צמרמורת”, אחרי שער היתרון של הנבחרת, שגרף גם תגובות כמו: “שחקני צרפת עוד יספרו בפודקאסטים עוד עשור שהם שיחקו נגד גלוך ועבד”, “נשאלת השאלה אם יש טעם בשיר שחקן לאוסקר גלוך או שלא נראה אותו יותר בבלומפילד”.
גם הכדורגלנים שפרשו לאחרונה, מאור בוזגלו ואלמוג כהן, לא נותרו אדישים להישג האדיר. בוזגלו צייץ: “הישג אדיר, איזה כיף!”, וכהן שיתף בצורה הכי מתומצתת ומדויקת כשכתב: “ואוווו”. מתן בלטקסה כתב: “גאווה אדירה,📷 שאפו ענק לנבחרת הזאת”.
בנוסף, אורי קופר הדגיש עד כמה ההישג של הנבחרת מטורף כשצייץ: “אז תנסו להכניס את המשפט הבא לראש: ביום שישי ישראל יכולה להיות אלופת אירופה”. רז אמיר הוסיף: “מאז ה-0:5 על אוסטריה לא נהנתי ככה מנבחרת ישראלית. כמה כיף!”. הנבחרת האנגלית כבר מוכנה למפגש הגורלי כשצייצה: “האריות הצעירים שלנו יפגשו את ישראל בגמר היורו”. בעל נפועל באר שבע, אלונה ברקת, הצטרפה למברכים ברשת כשצייצה: “ישראל בגמר היורו. הישג חסר תקדים. מרגש מאוד. איזה לב ענק!!”.
גם גילי ורמוט נדהם מהחבורה של אופיר חיים כשכינה את לוגסי וגלוך: “ילדי פלא”. מיכאל זנדברג פרגן גם הוא: “גאווה ענקית! להוריד את הכובע בפני השחקנים והצוות על ההישג האדיר הזה!”.