2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
שחקני נבחרת ישראל חוגגים
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
גאווה לאומית, אין דבר אחרת לתאר את הקמפיין הנפלא של נבחרת ישראל ביורו עד גיל 19, שניפקה רגע נוסף של קסם עם תצוגה גדולה נוספת בקמפיין אירופי בלתי נשכח. החבורה של אופיר חיים פגשה הערב (שלישי) בחצי גמר היורו את נבחרת צרפת, וגברה עליה בתוצאה 1:2 בתצוגת כדורגל מרשימה, שנתנה המון סיבות להתגאות בדור העתיד של הכדורגל הישראלי.
מאמן הנבחרת, אופיר חיים, שיתף בהתרגשות: “אין מאושר ממני בעולם, יש פה חבורה של גברים. שיחקנו נגד נבחרת אדירה וצמצמו את הפערים. הפנים לגמר מול אנגליה, הפסדנו להם פעם אחת ואני לא מתכוון שזה יקרה שוב. התחושה? דוד מול גוליית”. הניצחון הזה מוקדש למשפחה שלי. אני המאושר באדם, על גג העולם. נבוא מוכנים נגד נבחרת אדירה במטרה לקחת את הגביע”.
עוד הוסיף חיים: “מטורף, מטורף. הישג מדהים לכל הדעות, הישג סנסציוני. טירוף חושים. אני לא יכול להסביר במילים מה אני מרגיש, אני רק יודע שיש פה נבחרת אדירה עם צוות אדיר ותמיכה אדירה. שחקנים מוכשרים שרק רוצים לעבוד והחיבור פה הוא הדבר המיוחד בנבחרת. אין פה אגו, הזכרתי לשחקנים לפני המשחק את סיפור דוד וגוליית. גם לגוליית היו נקודות שהיה אפשר לפגוע בהן, זה היה ברכה ודוד פגע בדיוק שם. מה שעשינו היום זה שחיכינו לצרפת. ידענו בדיוק מה הם הולכים לעשות למרות שהם ניסו להפתיע אותנו עם מערך של חמישה בהגנה, אבל עברנו גם את זה, עשינו את זה ואני מאוד גאה בכולם. אני אוהב את כולם, תודה רבה. יש לב נשמה ואחדות. כישרון יש בטונות, אבל איו אגו. כל אחד עובד בשביל השני, יש פה נבחרת מדהימה של שחקנים אינדיבידואליים שיודעים להכניס את זה לתוך הקולקטיב ולהפוך את זה לנבחרת פשוט אדירה”.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך ואל ים קנצפולסקי חוגגים
אוסקר גלוך ואל ים קנצפולסקי חוגגים
אוסקר גלוך ואל ים קנצפולסקי חוגגים
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
חיים התכונן לגמר: “מצפה לנו נגד אנגליה משחק מאוד מול אימפריה של כדורגל. הם ניצחו אותנו, אבל אני לא אוהב להפסיד פעמיים רצוף. אנחנו נבוא לעשות את המקסימום, עשינו את המקסימום עד עכשיו והגענו לגמר. נבוא לעשות עוד מאמץ קטן לקחת את הגביע הזה”.
כובש השער, אל ים קנצפולסקי, שיתף: “כואב לי קצת, עשינו מאמץ מטורף אבל זה לא מעניין כלום כי השגנו את התוצאה שרצינו. השער? התפרצות רגשות אדירה, אני לא יכול לתאר במילים בכלל. עונה הבאה? מקווה לשחק בהפועל תל אביב”.