3 צפייה בגלריה
נבחרת ישראל עד גיל 19
נבחרת ישראל עד גיל 19
נבחרת ישראל עד גיל 19
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
בלי קשר לתוצאת הגמר מול נבחרת אנגליה בגמר ביום שישי (21:00), נבחרת הנוער ראויה להמון מחמאות על המסע האדיר שלה באליפות אירופה. החבורה הקסומה של אופיר חיים הדהימה היום (שלישי) את המקבילה החזקה מצרפת עם 1:2 אדיר והבטיחה את מקומה בגמר היורו היוקרתי.
מאמן נבחרת ישראל הבוגרת, אלון חזן בירך: “גאווה! אין מילה אחרת לתאר את התחושה שגרמו לנו שחקני נבחרת הנוער ואין ראוי מחברי אופיר חיים להביל למעמד הזה. אמרנו בזמנו השמים הם הגבול, וגם אותם תעבור. בע"ה תחזרו לארץ כאלופי אירופה! גאווה!”.
גם ראש הממשלה היוצא, נפתלי בנט, לא נותר אדיש להישג האדיר ובירך: “אל אל ישראל! 📷

3 צפייה בגלריה
נפתלי בנט
נפתלי בנט
נפתלי בנט
(רדאד ג'בארה)
יו״ר ההתאחדות, אורן חסון, בירך גם הוא: “לפעמים נגמרות המילים. ובכל זאת - לב ענק, דרך, השקעה, כישרון נדיר, אמונה וגאווה. אושר עבור הכדורגל שלנו, המדינה שאנחנו כל כך אוהבים ומיליוני הישראלים והישראליות שלא יודעים נפשם מרוב אושר. והכי חשוב, נבחרת שמאמינה ומתעקשת לחלום הכי גבוה שאפשר. בשישי כולנו יחד מהפתיחה ועד הסיום”.
שר התרבות והספורט, חילי טרופר, אמר: ״היסטוריה על המגרש! ברכות לנבחרת הנוער על הישג עצום ועל עליה לגמר היורו. אמונה, נחישות וחיבור אדיר הם הסיפור של הנבחרת שמוביל אופיר חיים. חבורה של צעירים שהוכיחו על המגרש כמה הם אלופים. גאים בכם!״.
3 צפייה בגלריה
חילי טרופר
חילי טרופר
חילי טרופר
(חגי מיכאלי)
יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון, הוסיף: "ברכות לנבחרת הנוער על נצחון היסטורי בחצי גמר אליפות אירופה על צרפת, אחת מהנבחרות החזקות ביבשת. כולנו עומדים בגאווה ומריעים לשחקנים, למאמן ולצוות המקצועי. אני בטוח שתמשיכו לייצג את המדינה בכבוד במשחק הגמר ביום שישי ובהמשך באליפות העולם לנוער. מצפה לחזרתכם עם פתיחת העונה לקבוצות הליגות המקצועניות".
יו"ר הכנסת לשעבר, ח"כ יולי אדלשטיין, בירך גם הוא על ההישג המצוין: “איזה מסע מופלא עושים הילדים המוכשרים שלנו. העפלה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, לאחר שכבר הבטחנו עליה היסטורית למונדיאל עד גיל 19. גאווה עצומה. רק עוד ניצחון אחד קטן לזכייה בלתי נתפסת! אל אל ישראל!”.