2 צפייה בגלריה
והיב חביבאללה
והיב חביבאללה
והיב חביבאללה
(לילך וויס-רוזנברג)
הפועל חיפה תפתח מחר (חמישי) את אימוניה לקראת העונה החדשה במתקן החדש בנהריה, בו תתאמן עד היציאה למחנה אימונים בקפריסין שיתקיים במהלך יולי. באימון הראשון ניתן יהיה לראות לא מעט פנים חדשות כחלק מהמהפך שעבר סגל הקבוצה בקיץ, כאשר הוחתמו תשעה שחקנים, ביניהם חמישה זרים.
אתמול נחתו בישראל חלוץ נבחרת מולדובה ניקיטה מוטפאן והמגן היהודי האוקראיני איליה מרקובסקי, שיעברו היום בדיקות רפואיות. מרקובסקי (25) שיחק בנבחרת הנוער של אוקראינה והוא בעל תעודת זהות ישראלית. את פניו של מרקובסקי קיבל מנהל הקבוצה יעקב בן חור.
קודם לכן נחת בארץ הבלם הרומני אנדריי מירון. האחרון עבר בדיקות רפואיות ואמור לחתום על חוזהו לשנתיים הקרובות. מירון ומוטפאן ערכו אתמול ביקור באצטדיון סמי עופר יחד עם מנכ"ל המועדון איתי רק. אגב, ברומניה דווח שמירון ירוויח 16 אלף אירו בחודש בהפועל חיפה והוא אף אמר לתקשורת המקומית: “היו לי הזדמנויות אחרות, אפילו ביותר כסף, אבל בהפועל חיפה רצו אותי ובחרתי להגיע אליהם”.
2 צפייה בגלריה
אנדריי מירון וניקיטה מוטפאן
אנדריי מירון וניקיטה מוטפאן
אנדריי מירון וניקיטה מוטפאן
(דוברות הפועל חיפה)
בקבוצה מנסים לסגור עוד היום את עסקת והיב חביבאללה מנוף הגליל ומחר צפוי לנחות בישראל המגן הקרואטי דינור שטיגלץ שעל החתמתו פורסם לראשונה ב-ONE. בשבוע הבא יצטרפו לאימונים שני הזרים הנוספים הקשר האחורי הפורטוגלי ליאנדרו סילבה, שגם על החתמתו פורסם ב-ONE, וקשר נבחרת סיירה לאון קוואמי קויי. בנוסף, יתאמנו שחקני הרכש הישראלים גידי קאניוק, שובל גוזלן ועמית מאיר. עוד היום יהיה ניסיון להודיע באופן רשמי על החתמתו של לירן סרדל.
נכון לאתמול, סער פדידה לא צפוי להתאמן עד שלא יסדיר את חוזהו החדש. פדידה קיבל הצעה לפני מספר שבועות, אבל ביקש לבדוק אופציות אחרות. בקבוצה הביעו את שביעות רצונם מקצב מכירת המינויים. ביומיים נמכרו 300 מנויים, שזה כעשרים אחוז מסך המנויים שנמכרו אשתקד. היעד שהמועדון הציב הוא מכירת 3,000 מנויים.