2 צפייה בגלריה
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
אביאל זרגרי
(איציק בלניצקי)
בית״ר ירושלים טרם העבירה תקציב לרשות לבקרת התקציבים ובמועדון טוענים היום (רביעי) שעדיין עובדים על הגשת התקציב לעונה הקרובה. “עדיין לא הוגש דו”ח תחזית לתקציב העונה הקרובה, אנחנו בקשר כל הזמן עם הבקרה״ נמסר מהצהובים – שחורים.
במקביל להכנת התקציב, בבית״ר מנסים למצוא פתרונות בכדי למנוע ירידת ליגה או שתיים ולכן העבודה של ראשי המועדון כרגע עוסקת בעיקר במציאת פתרונות כספיים לצד העמדת סגל סביר לעונה הקרובה.
במסגרת המשא ומתן שמתנהל בין בית״ר למכבי חיפה בנוגע לאביאל זרגרי, הועלתה האפשרות ששחקנים מהירוקים יעברו לעיר הבירה בהשאלה, ומי שהוזכר הוא החלוץ הצעיר סתיו נחמני ששמו עלה במהלך השיחות בין הצדדים.
2 צפייה בגלריה
סתיו נחמני ורז שלמה
סתיו נחמני ורז שלמה
סתיו נחמני ורז שלמה
(לילך וויס-רוזנברג)
כמו כן, יוסי אבוקסיס ביקש לצרף לשורות המועדון את בר כהן ממכבי תל אביב, חגי גולדנברג מהפועל נוף הגליל ואת אבישי כהן מבני יהודה, שאף שיחק בשורות הירושלמים בעברו.
גולדנברג ואבישי כהן כבר הוזמנו לעבור בדיקות רפואיות לפני הצטרפות רשמית לבית"ר. לגבי בר כהן, המגעים מתנהלים מול מכבי תל אביב בשאיפה לסגור את מעבר השחקן בעתיד הקרוב גם כן.
כל השחקנים שבית"ר תצרף יצטרכו לעבור בבקרה ולמרות הבעיות הכלכליות של המועדון, במועדון בטוחים כי יצליחו להעמיד תקציב שיכלול את כל שחקני הרכש שיצטרפו לקבוצה עד לחודש אוגוסט. בנושא אחר, הצהובים ימשיכו להתאמן ויבחנו שחקנים שחלקם עשויים לצאת עם הקבוצה למחנה אימון באוסטריה באמצע החודש הבא.