1 צפייה בגלריה
ברקס עזב, ברנסון יגיע לניקס?
ברקס עזב, ברנסון יגיע לניקס?
ברקס עזב, ברנסון יגיע לניקס?
(רויטרס)
ביום חמישי ייפתח שוק השחקנים החופשיים ב-NBA ובניו יורק ניקס כבר מכינים את הקרקע כדי להחתים את ג'יילן ברנסון. בארה"ב דווח שהרכז של דאלאס יקבל הצעה של לא פחות מ-110 מיליון דולר בחוזה לארבע שנים ונראה שכל הסימנים מראים שבעונה הבאה הוא באמת ישחק בתפוח הגדול.
ראשית, כדי להציב את עצמה בעמדה שתאפשר לה להגיש לברנסון את ההצעה הזו, ניו יורק שלחה בטרייד לדטרויט את נרלנס נואל ואלק ברקס, בנוסף לבחירות סיבוב שני בדראפט 2023 ו-2024 ושישה מיליון דולר. כל זה יאפשר לניקס לפנות 19 מיליון דולר בתקרת השכר ולהסתער על ברנסון.
דבר נוסף שאולי רומז על מעבר של הרכז לניו יורק זו העובדה שאביו, ריק - שחקן עבר זניח בניקס - מונה רק בתחילת החודש לעוזר המאמן בקבוצה מהתפוח הגדול. כמו כן, הג'נרל מנג'ר של הניקס הוא ליאון רוז, בעברו סוכן שעמד מאחורי ניהול המו"מ של ברנסון ג'וניור כרוקי בדאלאס. ריק ברנסון היה השחקן הראשון שרוז ייצג כסוכן.
בארבע שנותיו במאבריקס, ג'יילן ברנסון העמיד ממוצעים של 11.9 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3 ריבאונדים. העונה היו לו 16.3 נקודות, 4.8 אסיסטים ו-3.9 ריבאונדים בעונה הסדירה ו-21.6 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-4.6 ריבאונדים בפלייאוף.