2 צפייה בגלריה
שי אליאס
שי אליאס
שי אליאס
(רדאד ג'בארה)
הפועל באר שבע מחזקת את מרכז המגרש: קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת, שי אליאס, חתם היום (רביעי) במועדון מבירת הנגב לארבע שנים, זאת לאחר שהאדומים מהדרום סיכמו עם התל אביבים על דמי העברה של 750 אלף דולר.
במהלך הקיץ, הגישה אלונה ברקת מספר הצעות לבעלי הפועל תל אביב שהיו נמוכות מסעיף השחרור שלו העומד על כ-800 אלף יורו. אלא שבסופו של דבר בבאר שבע הצליחו לסגור מול האדומים ממתחם וולפסון וגם את תנאיו האישיים של השחקן מול נציגיו. אליאס הצטרף לקישור המרכזי שכולל את מריאנו בריירו ואנדרה מרטינס.
אליאס בן ה-23 הגיע לקבוצה של אליניב ברדה והוא קשר שיכול לשחק בעמדת הקשר המרכזי (8) וגם בעמדת הקשר האחורי (6). בעונה החולפת אליאס רשם 29 הופעות בכל המסגרות, כבש שני שערים בליגה, צבר 2,185 דקות בכל המסגרות (1,690 דקות בליגה). כזכור, בעונה שלפני כן (2020/21) חזר אליאס אחרי השאלה בסקציה נס ציונה (עונת 2019/20) ורשם 32 הופעות בכל המסגרות, כבש שער אחד ובישל עוד אחד נוסף כשהוא צבר 2,175 דקות. בנוסף, לקשר שש הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל ובמדיה כבש שער אחד.
2 צפייה בגלריה
שי אליאס
שי אליאס
שי אליאס
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
שי אליאס שיתף אחרי החתימה: "ראשית, אני רוצה להודות להפועל תל אביב על התקופה בה שיחקתי במועדון. זהו המועדון בו גדלתי והוא תמיד יישאר יקר לליבי. כעת אני מתחיל פרק חדש בקריירה ואני נרגש לעשות זאת בהפועל באר שבע. אני מודה לצוות המקצועי על האמון בי. אתן את הכול למען הגשמת המטרות של הקבוצה".
מנכ"ל המועדון, גיא פרימור, דיבר גם כן: "היינו במעקב אחרי שי תקופה ארוכה. התכונות והנתונים שלו עומדים בקנה אחד עם הצרכים המקצועיים שלנו. אין לי ספק שהוא יתרום לנו רבות על כר דשא ואני מאחל לו הצלחה רבה".