1 צפייה בגלריה
לא שכח. אל חלאיפי עם מסי
לא שכח. אל חלאיפי עם מסי
לא שכח. אל חלאיפי עם מסי
(רויטרס)
אם חשבתם שפרויקט הסופר ליג הוא היסטוריה, מסתבר שמאחורי הקלעים הוא עדיין משחק תפקיד ושימש לנקמה של פ.ס.ז' - או יותר נכון של נאסר אל חלאיפי - בברצלונה, אחת התומכות במפעל האלטרנטיבי. הרקע לסיפור הוא הודעת רומא על ביטול הגעתה לגביע גאמפר מול ברצלונה רק מלפני יומיים, אבל כעת מתברר מה גרם לכך.
כידוע, גביע גאמפר הוא משחק פתיחת העונה המסורתי של ברצלונה. היא מקיימת אותו מדי שנה והוא נקרא על שם אחד ממייסדי המועדון, ז'ואן גאמפר, ב-1899. העונה רומא היא זו שהוזמנה להתארח בקאמפ נואו, אבל אז היא הודיעה במפתיע על ביטול עם הסבר מסתורי משהו: "אנחנו צריכים לשנות את תכנון משחקי ההכנה הקיץ".
ז'וזה מוריניו הוא לא אחד שאוהב להשאיר דברים ליד המקרה ומתכנן דברים לפרטי פרטים, בטח כשמדובר בהכנה לעונה ההולכת וקרבה, ונראה שבאמת ההסבר של רומא לא באמת מתאר את מה שקרה מאחורי הקלעים. אז מה גרם לביטול של הג'יאלורוסי? ב'קוריירה דלו ספורט' סיפרו שהסיבה היא לחץ שהופעל מכיוון נשיא פ.ס.ז', אל חלאיפי, כדי שהאיטלקים לא יקיימו משחק עם אחת התומכות בסופר ליג.
יש לציין שאל חלאיפי צידד בנשיא אופ"א, אלכסנדר צ'פרין, במאבק בסופר ליג, ובברצלונה בוחנים נקיטת הליכים משפטיים נגד רומא אחרי שנחתם חוזה בין הצדדים על קיום המשחק ואף החלו למכור לו כרטיסים. בכל אופן, מוריניו לא יחזור לקאמפ נואו הקיץ, אך בארסה מצאה יריבה איטלקית אחרת למשחק החגיגי, אלופת הסריה א’ – מילאן.