1 צפייה בגלריה
עובר לספרד. פרנק קסייה
עובר לספרד. פרנק קסייה
עובר לספרד. פרנק קסייה
(רויטרס)
פרנק קסייה סגר את תנאיו בברצלונה כבר לפני זמן רב, אבל הבעיות הכלכליות שלה דחו את ההכרזה על הגעתו - עד עכשיו. הקשר בן ה-25 מחוף השנהב הצטרף באופן רשמי לקבוצה של צ'אבי ויהיה חלק מהקישור הקטלוני שקיבל חיזוק בדמות אלוף איטליה. קסייה יחתום עד קיץ 2026, סעיף השחרור שלו יעמוד על 500 מיליון אירו והוא יוצג רשמית ביום רביעי.
קסייה היה חתום במילאן עד סוף חודש יוני ובחר לא להאריך אותו למרות הזכייה באליפות הסרייה א'. במקום זאת הוא יעשה את הדרך לקאמפ נואו, שם בארסה תציג חוליית קישור מסקרנת שתכלול, בין היתר, גם את הכישרונות הצעירים פדרי וגאבי.
עבור קסייה מדובר בשינוי משמעותי בקריירה אחרי שהעביר את השנים האחרונות באיטליה: הוא הגיע לאטאלנטה ב-2015 ועבר גם בצ'זנה לפני שנחת במילאן, תחילה כמושאל ולאחר מכן הוא נרכש בקיץ 2019 תמורת 32 מיליון אירו.
במילאן קסייה כבש שבעה שערים ובישל אחד נוסף ב-39 משחקים בעונה החולפת בדרך לאליפות, שהיא התואר היחיד שלו בקריירה. בסך הכל הוא כבש 37 שערים ובישל 16 נוספים לחבריו ב-223 משחקים במדי הרוסונרי.
בינתיים, נראה שברצלונה קרובה להיפרד סוף סוף מסמואל אומטיטי. אחרי תקופה ארוכה שבה השכר הגבוה של הבלם הקשתה על מעברו לקבוצה אחרת, הוא על סף חתימה בראן, כך לפי ‘מונדו דפורטיבו’.