1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(מרטין גוטדאמק)
באמצע העונה האחרונה, אחרי פיטוריו של רוני לוי מהפועל ב”ש, ירד אליניב ברדה אל הקווים ואחרי שהוביל את הדרומיים לזכייה בגביע הפך הקיץ למאמן הקבוע של הקבוצה. בשיחה פתוחה עם איציק כלפי, בפודקאסט הפועל באר שבע, נפתח המאמן ומדבר על הכול: “הדבר הכי גדול שקרה מאז שירדתי לאמן הוא שהקהל חזר והתשוקה חזרה”.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
“מה הרגע שהבנתי שאני רוצה לאמן? הניצחון על מכבי ת"א בגביע, הרגשתי שהשחקנים מפנימים את ההוראות שלי”, מספר ברדה. וגם: הביקורות (“זה חלק מהעניין, מקבל מאות הודעות מאוהדים כל יום”), החיזוק לסגל (“הייתי רוצה יותר מכולם כבר להתחזק, הרבה שחקנים מחכים לליגות הבכירות באירופה”), הזכייה בגביע (“חצי תיקון בגלל הטראומה ב-2015, אלונה לוקחת ללב כל תוצאה”), הסגל (“מאוד מאמין בסגל הקיים”).
ברדה התייחס גם להישג הכביר של נבחרת הנוער, שהעפילה לגמר היורו, ואיליי מדמון, הקפטן שלה ושחקן הפועל ב”ש, שעל עמדתו הובא שי אליאס: “הראשון שצריך לפרגן לו הוא אופיר חיים, מדמון עושה עבודה מדהימה, שי אליאס מחלץ כבר שנתיים הכי הרבה כדורים בליגה”. עוד הוסיף: “אם הקבוצה רוצה להיות תחרותית, אני רוצה שלושה שחקנים טובים על כל עמדה. אלחמיד? חאתם מתאמן מצוין, רציני, משקיע, מאמין שהוא יישאר”.