1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
אחרי שזוכה מאשמה, כריסטיאנו רונאלדו רוצה לסגור חשבון. הפנומן הפורטוגלי נאלץ לבקר לא מעט בבתי משפט בשנים האחרונות בשל טענותיה של קתרין מיורגה לאונס, כאשר זו תבעה ממנו מיליונים, אבל התיק בסופו של דבר נסגר. כעת, לפי ‘AP’, הכוכב דורש למעלה מ-626,000 דולר בעבור הוצאות המשפט בלאס וגאס.
במסמך שנוסח בצורה די בוטה, עורך דינו של רונאלדו, פיטר כריסטיאנסן, שאל את השופטת בתיק, ג’ניפר דורסי, אם היא תטיל את האחריות לתשלום הכסף על עורך דינה של מיורגה, לסלי מארק סטובל. האחרון אמור להשיב לבית המשפט בנושא עד 8 ביולי. לפי השופטת, סטובל “חצה את גבול ההתנהגות האתית לפני שהגיש את התביעה, והתעלם מכללי בית המשפט”.
סכום “דמי השתיקה” שקיבלה בזמנו מיורגה, כ-375,000 דולר כדי לא להתלונן על תקיפה מינית, מתגמד לעומת הוצאות המשפט של רונאלדו: “בהתחשב בהתנהגות הבלתי הולמת של סטובל, יש להטיל עליו אחריות אישית להבטיח שרונאלדו יקבל החזר על כך שנאלץ להתגונן מפני התנהגות טורדנית ורעה”, נכתב בבקשתו של עורך דינו של הפורטוגלי להחזר. עורך הדין סיכם ואמר ששכר טרחת עורך הדין עומד על בין 350 ל-850 דולר לשעה עבור כמעט 1,200 שעות עבודה. מיורגה תבעה בזמנו את רונאלדו על לא פחות מ-25 מיליון דולר.