2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל ורומלו לוקאקו
תומאס טוכל ורומלו לוקאקו
תומאס טוכל ורומלו לוקאקו
(רויטרס)
הפעם הראשונה בה לבש רומולו לוקאקו את מדי צ’לסי בקיץ שעבר לאחר שנרכש מאינטר בסכום אסטרונומי של 113 מיליון אירו, הייתה הפעם האחרונה בה החלוץ הבלגי נראה מאושר בתור שחקן הבלוז.
מערכות היחסים של לוקאקו עם כל הגורמים בצ’לסי, כולל הצוות המקצועי, השחקנים, האוהדים והנהלת הקבוצה ידעו בעיקר ירידות ופחות עליות לאורך התקופה של השחקן שהגיע ללונדון, כשרבים היו בטוחים באותו זמן לפחות כי מדובר בחלוץ הטוב בעולם. “קללת מספר תשע” של צ’לסי לא פסחה גם על הבלגי שכבש העונה עבור הבלוז 15 שערים בלבד ב-26 הופעות, כשהוא פותח בהרכב בפחות ממחצית מהופעותיו.
כעת, לאחר שהרומן הלא מוצלח נהפך להשאלה שהחזירה את הבלגי מלונדון למילאנו, הכביסה המלוכלכת יוצאת גם מצד השחקן וגם מצד המועדון, כאשר בתקופה הזו לא היו הרבה ניסיונות להסתיר את היחסים העכורים.
העיתונאי ניזאר קינסלה האיטלקי סיפר בפודקאסט בנושא: “מישהו אמר לי שרומלו לוקאקו שוחח עם תומאס טוכל כשצפו ביחד במשחק של טוטנהאם בפרמייר ליג, וטוכל אמר 'הנה אבא שלך' על אנטוניו קונטה, לעבר לוקאקו, שלא העריך את הבדיחה הלא מוצלחת”.
2 צפייה בגלריה
תומאס טוכל
תומאס טוכל
תומאס טוכל
(רויטרס)
החלוץ הבין-לאומי כאמור בסך הכול מושאל לאינטר מצ’לסי, אך לא נראה שכל עוד תומאס טוכל הוא הבוס בסטמפורד ברידג’ יהיה ללוקאקו מקום בסגל של הקבוצה הכחולה מלונדון. אינטר הרוויחה בעסקה בסך הכול כולל מכירתו והשאלתו חזרה אליה כ-105 מיליון אירו.