3 צפייה בגלריה
שי אליאס
שי אליאס
שי אליאס
(רדאד ג'בארה)
שי אליאס נפרד היום (חמישי) מהפועל תל אביב אחרי שחתם בשורות מחזיקת הגביע, הפועל באר שבע, בחוזה לארבע שנים. הקשר בן ה-23 מזוהה מאוד עם האדומים מתל אביב, אצלם גדל.
בחשבון האינסטגרם שלו הוא בחר להיפרד כך: “אף פעם לא הסתרתי את האהבה שלי להפועל תל אביב. אני גאה בשנים שנתתי עבור המועדון האדיר הזה, שכמובן גם נתן לי המון, טיפח אותי ועיצב אותי מגיל צעיר. היום אני עוזב את הבית שלי, המקום בו גדלתי ואליו אני מחובר מכל הבחינות”.
“ביום הזה, שהרגשות התערבב, המחשבות התערפלו והלב הבין שזהו, זה ללא ספק אחד הרגעים הכי מוזרים בקריירה. אני רוצה להודות לאנשי המקצוע שליוו אותי, לשחקנים שחלקו איתי חדר הלבשה ולכל האנשים המדהימים בהפועל תל אביב שעושים הכל בשביל הקבוצה והמועדון, צריך להיות שם כדי להבין. וכמובן, לכם אוהדי הקבוצה המדהימים, מעולם לא אמרתי ש-’הקהל הפנה לי גב’, לא בתקשורת, לא לחברים ולא למשפחה שלי, לאחד אחד. אתם יודעים מי אני.
תמיד חיבקתם אותי, נתתם לי את ההרגשה הכי טובה בעולם, הרגשתי אחד מכם בכל רגע. אני רוצה להודות לכם מכל הלב, אף פעם לא אשכח אתכם ולנצח אזכור את עברי. מגיע לכם הרבה יותר, אתם שווים הרבה יותר - ועוד יבואו ימים טובים למועדון, אני בטוח”, המשיך.
3 צפייה בגלריה
שי אליאס
שי אליאס
שי אליאס
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
“הפועל באר שבע החליטה לשלם את סעיף השחרור שלי וכאן זה המקום להודות לאלונה ברקת הבעלים, שהביעה בי אמון גדול ונתנה לי הרגשה מדהימה מהרגע הראשון. הגעתי לבית חדש חם ואוהב. פגשתי פה אנשים מדהימים שרוצים לעשות הכל בשביל שהפועל באר שבע תמשיך להיות חלק מהטופ של הכדורגל הישראלי, זוכה בתארים ומתקדמת באירופה”, הוסיף.
“אני לא יודע מה יהיה בהמשך, אבל אני כן יכול להבטיח שכמו בכל אימון ובכל משחק בקריירה שלי, כשאעלה על המגרש, אשים את הלב והנשמה בדשא, בשביל לשמח את הקהל האדיר בטרנר. כבר לא יכול חכות למשחק הראשון”, סיים.

קנצפולסקי לא חידש חוזה, לחץ בהפועל ת”א

בהפועל תל אביב שלחו את אחד השחקנים המוכשרים של המחלקה לאליפות אירופה בנוער עד גיל 19, ללא שסגר על חוזה חדש. אל ים קנצפולסקי, הקשר האחורי שמצטיין במדי נבחרת ישראל בקמפיין אליפות אירופה, עשוי למצוא את עצמו עובר למועדון אחר בחו”ל בחינם לאור העובדה שאין לו חוזה חדש במועדון (לקבוצה בארץ הוא לא יוכל לעבור ללא דמי השבחה). הדבר מעמיד את בעלי האדומים בלחץ, שכן יכולים לאבד את אחד הכוכבים של נבחרת הנוער ללא תמורה.
3 צפייה בגלריה
אל ים קנצפולסקי
אל ים קנצפולסקי
אל ים קנצפולסקי
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
בין הצדדים התקיימו שיחות לאחרונה, אבל ללא שום סיכום על חוזה חדש. נציגיו של קנצפולסקי לא מתנגדים למצב הקיים, שכן יכולתו הטובה במשחקי הנבחרת מעלה מאוד את הביקוש גם בישראל ובטח מעבר לים. לאור העובדה שקנצפולסקי בעל אזרחות אמריקאית, הבדיקות העיקריות הן לגבי מעבר בקרוב לארצות הברית.