2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
(רדאד ג'בארה)
מנהלת הליגה בכדורסל הודיעה היום (חמישי) כי היא נמצאת במגעים מתקדמים להפקת שידורי משחקי הליגה בעצמה כבר החל מהעונה הקרובה, על מנת להנגיש את הצפייה גם לאלו שאינם מנויים לכבלים.
באתר המנהלת נכתב: “המנהלת רואה חשיבות גדולה בהנגשת שידורי המשחקים לכולם, בין היתר גם למי שאינם מנויים לכבלים. בארבע השנים האחרונות, הקמנו פלטפורמת OTT בשם WinnerLeague.TV, המאפשרת לחובבי כדורסל ישראלי לצפות ולעקוב אחר הליגה ברחבי העולם ומכל מכשיר וראינו הצלחה גדולה בתחום זה. ברור לנו שהצפייה בתכני ספורט ובכלל עוברת מהפכה של חדשנות, כשתוכן רב מועבר בסטרימינג, כפי שקורה כרגע בארצות הברית ובמדינות רבות נוספות בעולם, לכן אנו נשמח להיות פורצי הדרך בתחום הספורט בישראל”.
בנוסף לשידור המשחק עצמו, המנהלת מתכננת להפוך כל משחק לאירוע עם שידור מקדים משמעותי ושידור מסכם, להפיק מגזינים שבועיים ולייצר תכנים בלעדיים ותוכן נלווה בעזרת הקבוצות.
2 צפייה בגלריה
איתי שגב מול מירון רוינה
איתי שגב מול מירון רוינה
איתי שגב מול מירון רוינה
(רפי בן חקון)
בנוסף, במנהלת מבטיחים שחבילות הצפייה יהיו אטרקטיביות ונגישות לכל כיס. כמו כן, יוצעו הטבות לרוכשי המנויים למשחקי קבוצות הליגה. בהמשך המנהלת אף תנסה לצרף ליגות נוספות לפלטפורמה החדשנית וזאת על מנת להציע תוכן מגוון ככל האפשר עבור קהל האוהדים.