2 צפייה בגלריה
גביע היורו
גביע היורו
גביע היורו
(Seb Day - UEFA via Sportsfile)
מתכוננים לרגע הגדול. נבחרת הנוער של ישראל קיימה בברטיסלבה שבסלובניה את האימון המסכם לקראת משחק גמר אליפות אירופה עד גיל 19 מול אנגליה, שיתקיים מחר (שישי) ב-21:00 באצטדיון אנטון מלטינסקי שנמצא בעיר טרנבה הסמוכה.
האימון המסכם היה קצר בגלל הטמפרטורות הגבוהות, כאשר המאמן אופיר חיים עדיין לא תרגל את ההרכב בגלל שהוא עדיין מתלבט לגבי ה-11 הפותחים. למרות זאת, השחקנים הישראלים תרגלו בעיטות פנדלים באימון שנערך בסמוך לבית המלון בו שוהה הנבחרת.
לפי ההערכות, אופיר חיים צפוי לפתוח עם הרכב דומה לזה שאיתו הוא פתח בחצי הגמר, כך שאחמד סלמן צפוי לקבל עדיפות בהרכב על דור תורג’מן. יחד עם זאת, ייתכנו שינויים בהגנה כאשר הצוות המקצועי שוקל לבצע התאמות לאנגלים בגלל הפיזיות והמהירות שלהם. בכל אופן, רק בסמוך למשחק יתקבלו ההחלטות הסופיות לגבי ההרכב הפותח.
2 צפייה בגלריה
דור תורג'מן חוגג
דור תורג'מן חוגג
דור תורג'מן חוגג
(Photo by Seb Day - UEFA via Sportsfile)
בהתאחדות לכדורגל הזמינו ישראלים שנמצאים באזור ברטיסלבה ובעיר וינה שבאוסטריה להגיע לאצטדיון כדי לספק אווירה ביתית עבור השחקנים הצעירים, כאשר כרטיס כניסה ליציע עולה שלושה יורו בלבד. רמת ההתרגשות גדולה גם בקרב השחקנים וגם בקרב מי שמלווים את המשלחת.
הרכב משוער: תומר צרפתי, עיליי פיינגולד, סתיו למקין, אור ישראלוב, רוי רביבו, איליי מדמון, אל ים קנצפולסקי, אוסקר גלוך, תאי עבד, אריאל לוגסי ואחמד סלמן.