2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר שבע באימון
שחקני הפועל באר שבע באימון
שחקני הפועל באר שבע באימון
(האתר הרשמי של הפועל ב"ש)
משחק האימון השלישי של הפועל באר שבע לפני היציאה למחנה האימונים בפולין התקיים היום (שישי) והסתיים בניצחון 1:4 על מ.ס. כפר קאסם. אחרי מחצית שהסתיימה ב-1:1 החבורה של אליניב ברדה החלה לשחק טוב יותר במחצית השנייה, דור מיכה, תומר יוספי וצמד של נתי חג’אני הנבחן קבעו את תוצאת המשחק. האחרון הרשים וזוכה להתעניינות רבה מקבוצות בליגת העל, אבל נותן עדיפות להפועל באר שבע.
החלוץ הפולני לוקאש זוולינסקי עושה מאמצים גדולים כדי להשתחרר מקבוצתו, לכיה גדנסק, ולהצטרף להפועל באר שבע. בימים האחרונים זוולינסקי שמע המלצות לגבי הדרומיים והביע נכונות להגיע, גם ההצעה הכספית שהונחה בפניו מהווה שדרוג כלכלי משמעותי עבורו.
המכשול מהרגע הראשון היה השחרור מגדנסק, שלא הסכימה לתת לו אור ירוק לעזוב בגלל הליך העברת בעלות. בהפועל ב"ש הגדילו את ההצעה הכספית עבורו ללמעלה מ-700 אלף אירו ועדיין קיבלו סירוב. יחד עם זאת, בימים האחרונים זוולינסקי מפעיל לחצים כבדים על ראשי גדנסק בעצמו כדי שיקבלו את הצעת ב"ש ונראה שזה עשוי לעבוד בסופו של דבר. כזכור, זוולינסקי מסיים את חוזהו בקיץ הבא ובינואר יוכל לסכם בכל קבוצה ללא תמורה.
2 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(רדאד ג'בארה)
המאמן אליניב ברדה ממשיך לבדוק אופציות נוספות ולא מחכה לזוולינסקי, אבל קיים סיכוי שהתקרבות כזו תקרה במחנה האימונים בפולין ואף שאחד מאנשי המועדון יקדימו את ההגעה כדי לנסות ולקדם את המעבר.
אגב, את השער למ.ס. כפר קאסם כבש הזר אמי נדון, שזהו השער השני שלו נגד הפועל באר שבע במשחקי ההכנה לאחר שכבש לפני כשבוע במדי נבחרת מחנה האימונים של אייל לחמן. נדון בן 19 בלבד ועשוי לעזוב את כפר קאסם כבר בחלוץ הנוכחי כשהוא זוכה להצעות מאוסטריה ורומניה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.