2 צפייה בגלריה
פיירו עם גל אלברמן לאחר נחיתתו
פיירו עם גל אלברמן לאחר נחיתתו
פיירו עם גל אלברמן לאחר נחיתתו
(עמוד "מכבי חיפה או למות" באינסטגרם)
במכבי חיפה רוצים לסגור בהקדם את צירופו של פרנטזי פיירו שנחת בארץ ואמור לעבור בדיקות רפואיות ולחתום על חוזה לשלוש שנים, עם אופציה לעונה רביעית ושכר של 420-450 אלף דולר לעונה. כמו כן, הירוקים ישלמו לגנגאן 1.6 מיליון אירו דמי העברה על החלוץ. אם חיפה תשלים את צירוף פיירו רשמית לפני היציאה למחנה האימונים בהולנד, המשמעות היא שהסגל יושלם עוד לפני המשחקים מול אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות. חלוץ נבחרת האיטי כבר נפגש עם גל אלברמן.
בתוך כך, זה לא סוד שבאוביידו לא ממש מתלהבים מהתנהלותו של פייר קורנו. במועדון הספרדי אפילו לא הסתירו את זה והבהירו את זה גם פומבית, זאת אחרי שהמגן שעבר בהשאלה למכבי חיפה עזב ללא אישורם והגיע לישראל כדי לחתום בשורות האלופה.
שני המועדונים היו בדין ודברים ועל פי ההתפתחויות האחרונות ומתוך רצון כנה של חיפה לסיים את הסאגה, היא צפויה לשלם עד 300 אלף אירו תמורת מעברו של המגן שכבר חתם רשמית. כזכור, קורנו שעל מועמדותו פורסם לראשונה ב-ONE, נחת כבר בארץ במהלך השבוע האחרון עבר בדיקות רפואיות ותמונה שלו שהופצה בטוויטר, הצליחה להרגיז את אוביידו. בתגובה הספרדים צייצו: "מה עם קצת כבוד? כרגע הוא שחקן שלנו. תודה".
2 צפייה בגלריה
פייר קורנו
פייר קורנו
פייר קורנו
(הטוויטר של סבדאל)