2 צפייה בגלריה
דמבלה וצ'אבי
דמבלה וצ'אבי
דמבלה וצ'אבי
(רויטרס)
במשך זמן רב המתינו בברצלונה לאוסמן דמבלה כדי שיחתום על חוזה חדש ויעשה סוף לסאגה הארוכה הזו, אבל זה לא קרה גם כשלוח השנה מראה על 1 ביולי 2022. המשמעות: הקיצוני הצרפתי הסורר הוא כבר לא הבעיה של הקטלונים. טוב, לפחות טכנית. החל מהיום (שישי) הוא כבר שחקן חופשי ויכול לחתום בכל קבוצה בחינם אחרי שאמש תם חוזהו בבארסה.
במהלך השבוע בקטלוניה רצו שעתידו של דמבלה יוכרע עוד לפני תום החוזה ואפילו הגישו לו הצעה בשכר נמוך יותר מזו שהייתה לו מאז חודש דצמבר. כאמור, הצרפתי לא קיבל אף אחת מההצעות הללו למרות שחזר ואמר בשיחותיו עם צ'אבי שהוא רוצה להישאר. כמו כן, ביום שני נערכה פגישה בין סוכנו מוסא סיסוקו למתאו אלמאן וג'ורדי קרויף במתחם של בארסה, אך כאמור - ללא תוצאות חיוביות.
למרות הכל, בתקשורת הקטלונית פורסם שהכל עוד פתוח ועל הפרק גם עזיבה וגם חתימה על חוזה חדש, אם כי מטבע הדברים בבארסה כבר מתחילים לאבד סבלנות. לפי 'מונדו דפורטיבו', דמבלה עצמו עדיין מקווה שבמועדון ישנו את ההצעה ויציעו לו חוזה משופר, כזה שהוא יהיה מוכן לחתום עליו.
2 צפייה בגלריה
אווירה קשה באימון. צ'אבי
אווירה קשה באימון. צ'אבי
אווירה קשה באימון. צ'אבי
(האתר הרשמי של ברצלונה)
בכל מקרה לבארסה אין יותר מדי זמן למשוך את הסאגה הזו מכיוון שבשבוע הבא כבר ייפתחו האימונים וצ'אבי רוצים להשלים את הסגל בהקדם. האלטרנטיבה מספר 1 הוא ראפיניה אחרי שסוכנו, דקו, העביר לא מעט שעות במתחם של בארסה ושוחח עם אלמאן כדי לקדם עסקה מול לידס. כידוע, הקיצוני הברזילאי כבר היה בדרך לצ'לסי, אבל הבלאוגרנה נותרו בתמונה מכיוון שדקו וראפיניה נותנים עדיפות למעבר לקאמפ נואו.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
באנגליה פורסם שצ'לסי סיכמה עם לידס על רכישת ראפיניה תמורת כ-70 מיליון אירו - סכום שבבארסה לא יכולים לעמוד בו בשום אופן. מן הסתם, חתימה של דמבלה על חוזה חדש תעלה לבארסה פחות מרכש של הברזילאי, גם אם בסכום הרבה יותר נמוך, אבל ספק אם זה יקרה. בכל אופן, בצ'לסי ובפ.ס.ז' עוקבים אחרי ההתפתחויות סביב דמבלה.