1 צפייה בגלריה
ספוטיפיי קאמפ נואו
ספוטיפיי קאמפ נואו
ספוטיפיי קאמפ נואו
(האתר הרשמי של ברצלונה)
ברצלונה יוצאת לדרך חדשה. שלושה חודשים אחרי ההודעה על עסקת החסות עם ספוטיפיי, היא נכנסה לתוקף עם שם חדש שקיבל הקאמפ נואו. החל מהיום (שישי) האצטדיון הגדול באירופה ייקרא באופן רשמי: ספוטיפיי קאמפ נואו ואת השינוי אפשר היה לראות בסביבתו.
החל מהיום השם החדש מופיע על האצטדיון לצד תמונות של שלושה שחקנים (אנסו פאטי, פדרי ופייר אמריק אובמיאנג) ושלושה שחקניות מבארסה: אלכסייה פוטייאס, אייטנה בונמאטי ומאפי ליאון. כידוע, במסגרת ההסכם, ספוטיפיי תהיה גם נותנת החסות שתופיע בקדמת החולצה של הקטלונים בעונה הקרובה בקבוצות הגברים והנשים.
ואם ההסכם עם ספוטיפיי מסמל את ההווה המשתקם והעתיד של ברצלונה, אי אפשר לברוח מהעבר האפל יותר של ההנהלה הקודמת. בספרד חשפו, שוב, את אופן הניהול בראשות ז'וזפ מריה ברתומאו כחלק מפרשת 'בארסה גייט'.
אז מה הפעם? המשטרה הקטלונית מצאה הוכחות לכך שברתומאו וההנהלה בראשותו שילמה לחברות מדיה ולעיתונאים כדי שיגנו על השם שלהם וייצאו נגד מועמדים אחרים לנשיאות. בנוסף לכך, נשיא בארסה לשעבר השתמש במועדון כדי להסתיר מסמכים שיאשרו את זה. הטענות האלה לא חדשות, אבל תמיד ברתומאו הכחיש אותן וחזר על כך גם היום כשדרש מהמשטרה הקטלונית "לספק הוכחות" למעשים המיוחסים לו.