1 צפייה בגלריה
ראפיניה
ראפיניה
ראפיניה
(רויטרס)
אחרי שמספר קבוצות מהפרמייר ליג וביניהן צ’לסי, טוטנהאם וניוקאסל רבו על שרותיו של ראפיניה מלידס, נראה שהברזילאי עושה כל שביכולתו כדי לחתום בכל זאת בברצלונה, שהאמצעים הכלכליים שלה דלים יותר. לפי דיווח של העיתונאי ג’רארד רומרו הערב (שישי), המעבר של הקיצוני לקאמפ נואו בכל זאת קרוב.
הספרדי דיווח שבארסה ולידס סיכמו על מעברו של הברזילאי תמורת כ-60 מיליון אירו שיעברו לקבוצה האנגלית בשלושה תשלומים. הקיצוני עצמו ירוויח כשישה מיליון אירו לעונה. המשכורת שבארסה הציעה לשחקן גבוהה יותר מזו שהציעה צ’לסי (חמישה מליון אירו לעונה). המעבר המסתמן של ראפיניה אומר ככל הנראה שאוסמן דמבלה לא ימשיך סופית.
ראפיניה הודיע לסוכנו דקו שהוא לא רוצה להקשיב להצעות אחרות ומעוניין לשחק רק בבארסה. צ’לסי הציעה אף היא 60 מיליון אירו ללידס והייתה מוכנה לעשות זאת בתשלום אחד, אבל לפי ג’רארד רומרו הקבוצה הצנועה מהפרמייר ליג הסכימה לבסוף להצעת בארסה.
בנושא אחר, מעברו של פרנקי דה יונג למנצ’סטר יונייטד בדרך והשדים האדומים אף מצפים לסגור סופית את העסקה בשבוע הבא, אך ב’גארדיאן’ מפרסמים שאם המעבר של הקשר ההולנדי לא ייצא בסופו של דבר אל הפועל, צ’לסי תנסה לצרף אותו.