2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
(ראובן שוורץ)
נבחרת הנוער של ישראל הצליחה לדחוק את אנגליה לקצה הערב (שישי) בגמר היורו עד גיל 19, אבל בסופו של דבר נכנעה לה 3:1 בהארכה והסתפקה בסגנות. למרות ההפסד הכואב והעובדה שהתואר ההיסטורי מבחינתה של ישראל היה כל כך קרוב, בתקשורת האירופית החמיאו מאוד לחבורה של אופיר חיים ולכוכב שלה, אוסקר גלוך.
ב-’BBC’ פרגנו: “פריצה מבריקה של ישראל, תנועה חכמה של גלוך וסיומת יפה”. באנגליה הוסיפו: “גלוך הוא התגלית של הטורניר והוא מפגין יכולת אדירה, לוקח את ישראל על הגב”. ב’דיילי מייל’ הוסיפו: “גול נהדר של ישראל, לוגסי התגרה בשומריו בשמאל ומסר לגלוך, ילד הפלא של מכבי ת”א הערים על שומריו ובסיומת נפלאה בעט לרשת. נהדר”.
גם עיתונאי ספרדי מה’אס’, אריץ גבילונדו, לא נשאר אדיש ליכולת של גלוך ולשער שלו נגד האנגלים במחצית הראשונה: “איזה גול ואיזה טורניר אדיר של אוסקר גלוך. נולד כוכב בישראל והוא לא יישאר עוד זמן רב במכבי ת”א. שחקן גדול”.
2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
אוסקר גלוך חוגג
(ראובן שוורץ)
באנגליה לא חסכו מחמאות גם מהנבחרת של אופיר חיים: “הם היו סופר מרשימים וגילו עליונות טכנית וטקטית. אנגליה לא ידעה מה לעשות לפרקים מול המהירות הישראלית, ובחלקים רבים ישראל גם הייתה פיזית מאנגליה. לא ידענו שיש שם כמות כזאת של כישרון”.