3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער בסיום
שחקני נבחרת הנוער בסיום
שחקני נבחרת הנוער בסיום
(ראובן שוורץ)
בהתאחדות לכדורגל כבר מתחילים להפיק לקחים מהמסע שעשו שחקני נבחרת הנוער באליפות אירופה עד גיל 19. למרות ההפסד לאנגליה במשחק הגמר אמש (שישי), בהתאחדות היו מרוצים מסגנון המשחק ומהלחימה הבלתי מתפשרת של השחקנים הצעירים ושיבחו אותם.
החל מהדקה ה-70 השחקנים בקושי עמדו על הרגליים וחלקם הוחלפו בגלל פציעות עקב ריבוי המשחקים בטורניר. עיליי פיינגולד נפצע ברגלו והוחלף, עילאי תומר שהיה פצוע בשריר הירך ולא היה כשיר לשחק בכל זאת עלה מהספסל במקומו, אל ים קנצפולסקי סבל מכאבי גב ולקח כדור נגד כאבים במחצית, אך לא הצליח להמשיך לשחק. בנוסף, רוי רביבו שיחק עם מתיחה במפשעה לאורך כל ההארכה עד לשריקת הסיום, ואפילו אוסקר גלוך היה יכול להבקיע שער בדקות הסיום אבל סיפר כי רגע לפני הבעיטה נמתח לו שריר התאומים, ולכן הכדור לא הלך בעוצמה פנימה.
“השחקנים שלנו היו באפיסת כוחות, הם השקיעו מאמץ אדיר”, אמרו בנבחרת. “בהארכה ראינו את ההבדל בינינו לבין האנגלים. הם משחקים בקבוצות שלהם ובקבוצות הבת שלהן, שם הם גם מתאמנים תמיד בקצב גבוה כהכנה לבוגרים. הגיע הזמן שגם בישראל תהיה מסגרת אחרת לשחקנים בני 17 עד 23 כדי שיוכלו להעלות את הרמה ואת הכושר. אי אפשר להשאיר שחקנים כאלה רק בליגת הנוער, חייבים להעלות את הרמה ולמצוא פתרון לזה כדי שהם יוכלו להתקדם. הוכחנו שאנחנו ברמה של הטובות ביותר ביבשת ושיש לנו כישרון גדול, אבל הבעיה הכי גדולה היא בפיזיות שלנו ובקפיצה של הישראלים מהנוער לבוגרים. הנערים האלה נתנו הרבה מחשבה למקבלי ההחלטות וצריך לעשות מעשה לטובת העתיד של הכדורגל הישראלי”.
3 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת הנוער בסיום
שחקני נבחרת הנוער בסיום
שחקני נבחרת הנוער בסיום
(ראובן שוורץ)
אגב, בהתאחדות לא הגיעו עם כל הכלים הטכנולוגיים האפשריים כדי שניתן יהיה לנטר את רמת העייפות של השחקנים בזמן אמת. יחד עם זאת, בכוונת ההתאחדות להכניס יותר שימוש בטכנולוגיה, כאשר בין היתר נעשתה עבודה עם אנליסטים מיוחדים שצפויים גם להקים פרויקט של איתור שחקנים מכל רחבי הארץ באמצעות תוכנה מיוחדת.
3 צפייה בגלריה
רוי רביבו דומע בסיום
רוי רביבו דומע בסיום
רוי רביבו דומע בסיום
(ראובן שוורץ)
אחרי המשחק הארוך, נבחרת הנוער קיבלה יום מנוחה בברטיסלבה והשחקנים ינחתו בארץ רק בראשון. מיד אחרי שיחזרו ארצה, השחקנים והצוות המקצועי יגיעו ביחד לטקס מיוחד בבית הנבחרות בשפיים ויזכו לקבל פנים במעמד שר התרבות והספורט חילי טרופר.