2 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
(ראובן שוורץ)
אוסקר גלוך ייפגש בימים הקרובים עם המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ברק יצחקי, ועם המאמן ולאדן איביץ’ וישמע מהם מה התכניות שלהם לגביו. אחרי הטורניר המרשים, הקשר בן ה-18 רוצה להבין מה הלך הרוח כיום במועדון בנוגע אליו על מנת לקבל החלטה שקולה בנוגע לעתידו.
כבר עכשיו ברור לכולם שההצעות עליו יתחילו לזרום בקרוב ועל כן זו תצטרך להיות החלטה של שני הצדדים מה הצעד הכי נכון עבור הקריירה שלו. האם לעשות את השנה הזו בישראל, או לצאת כבר בחלון הנוכחי לאירופה.
יש לציין כי ההחלטה אינה כזו פשוטה. גלוך צריך לבחור בקפידה את היעד הבא שלו כדי לצאת למקום נכון בו יוכל להמשיך להתפתח, כאשר בפועל הישארות בקריית שלום יכולה להטיב עימו אם מאמן כמו איביץ’ יעבוד איתו, ובסיום העונה אחרי המונדיאליטו, הוא יוכל לצאת לאירופה עדיין בגיל צעיר – 19. ייתכן כי זה אף יהיה במחיר נמוך יותר מהמספרים שנזרקים עכשיו לאוויר כי הוא כבר יהיה עם שנה אחרונה לחוזה ומכבי ת”א לא תוכל לדרוש סכומים כמו שמדווחים למשל באנגליה (9.3 מיליון אירו).
הדבר החשוב ביותר מבחינת גלוך יהיה דקות המשחק. אם הוא ישמע מאיביץ’ שהוא בונה עליו לדקות משחק רבות כפי שהתחיל לקבל בפלייאוף העליון בעונה שעברה, זה יכול לטרוף את הקלפים. במכבי ת”א אומרים כבר שבועות ארוכים כי הם בונים עליו וכי הוא פרויקט של המועדון, כך שאמירות כאלה יצטרכו ללכת יד ביד עם דקות על הדשא. יחד עם זאת, אם אכן תגיע הצעה מאחד המועדונים הגדולים אשר צוינו בשבועיים האחרונים, מכבי ת”א לא תעמוד בדרכו של השחקן אם הוא ירצה במעבר ויבין כי במקומות האלה מייעדים לו את האפשרות להתפתח כמו שצריך. ההחלטה תישקל בכובד ראש כך או כך.
בנושא אחר ל-ONE נודע כי מאמן מכבי ת”א העוזב, מלאדן קרסטאיץ’, מצא יעד חדש לקריירה שלו ויהיה מאמן נבחרת בולגריה. אחרי שקיבל הצעות ממספר מקומות באירופה ודחה אותן, כמו פרטיזן בלגרד ולך פוזנאן, הוא בחר לחזור לתפקיד של מאמן נבחרת ובעוד חודשיים כבר יערוך את הופעת הבכורה שלו על הקווים. הצוות שעבד איתו במכבי ת”א יצטרף אליו בבולגריה.
2 צפייה בגלריה
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
מלאדן קרסטאיץ'
(רדאד ג'בארה)