2 צפייה בגלריה
מה יהיה הפעם? סולומון
מה יהיה הפעם? סולומון
מה יהיה הפעם? סולומון
(ראובן שוורץ)
דווקא לאחר שהיה נראה שמנור סולומון שוב בדרך הבטוחה לפולהאם, הענייניים החלו להסתבך והגעתו של היהלום הישראלי ללונדון נמצאת בסכנה ממשית. בעוד שניס נמצאת חזק במרוץ אחר מנור, פולהאם לא עושה סימנים של מי שנלחמת עבור השחקן ולא ממש ברור למה. ב’אתלטיק’ התכנסו היום לנתח את הסוגיה בצל אי שביעות רצונו של המאמן מרקו סילבה מהקיץ של הקבוצה.
לפי ה’אתלטיק’, פולהאם ושחטאר כבר היו קרובות להסכמה על סכום העברה שיעמוד על 7 מיליון אירו וסולומון אכן היה מוכן לעבור, אך ההעברה לא הושלמה. לטענתם, העיכוב היה קשור לאי הוודאות סביב שחקנים שבסיסם באוקראינה. יחד עם זאת, ב-21.6 פסקה פיפ"א שתאריך את זכותם של שחקנים זרים מאוקראינה להשעות את החוזים שלהם עד יוני 2023.
בחודש שעבר, מנכ"ל שחטאר, סרגיי פלקין, התייחס לפסק הדין הזה: “הסמכות להחליט על השעיית החוזים נמצאת כעת בידי סוכני השחקנים. זה לא משקף את כוונת המועדון להציל שחקנים והשקעות. יש לנו עכשיו בעצם תשעה ימים להסכים עם השחקנים שלנו על מכירה או השאלה שלהם למועדונים זרים, וזה פשוט בלתי אפשרי”.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
מנור סולומון
(רדאד ג'בארה)
כלומר, מאחר שההסכם עם שחטאר לא נחתם במלואו, המשא ומתן עם פולהאם על סולומון הושפע מהפסיקה הזו של פיפ”א וחלק מהגורמים במועדון האוקראיני כבר חשבו שהמשא ומתן נהרס לחלוטין בשלב מסוים בשבוע שעבר.
בעקבות פסק הדין, שחטאר חששה שבפולהאם ירצו להשתמש בפסיקת פיפ”א כדי להשאיל שחקנים בחינם. אגב, פולהאם סירבה להגיב כשנשאלה האם במועדון בחנו את אפשרות השאלתו של סולומון. החוזה הנוכחי של הישראלי מסתיים בדצמבר 2023, ועסקה כזו הייתה למעשה גורמת להשאלתו של הקשר בחינם ועזיבתו ללא תמורה בששת החודשים האחרונים של חוזהו. משמע – שחטאר תצא “קירחת” וחסרת כל רווח.