1 צפייה בגלריה
שוב ביחד? לברון ואירווינג
שוב ביחד? לברון ואירווינג
שוב ביחד? לברון ואירווינג
(רויטרס)
האם קיירי אירווינג יתאחד עם לברון ג'יימס? בימים האחרונים דווח בארה"ב שבלוס אנג'לס לייקרס רוצים להנחית את הרכז ואת קווין דוראנט שרוצה לעזוב את ברוקלין. ובכן, יש התקדמות בנושא ועל פי דיווח ב'יאהו', כבר מתנהלות שיחות בין הקבוצות על טרייד שיכלול את אירווינג וראסל ווסטברוק.
לפי העיתונאי כריס היינס, יש אופטימיות שהלייקרס והנטס יגיעו לסיכום על הטרייד, אבל עדיין לא הושג סיכום על הכל. אחת המחלוקות נובעת מכך שבברוקלין רוצים לכלול בעסקה את ג'ו האריס שמחלים מניתוח בקרסול - ואת חוזהו שמבטיח לו 38.6 מיליון דולר בשנתיים הבאות.
בלייקרס סירבו לכך ומעדיפים להכניס לטרייד את סת' קרי שחתום על חוזה בשכר של 8.5 מיליון דולר עד תום העונה. בכל מקרה השיחות עדיין בשלבים ראשוניים ובברוקלין לא ימהרו ויבחנו את העסקה. בנוסף לכך, דווח שהנטס קיבלו הצעות לטריידים על דוראנט מקרוב למחצית מקבוצות הליגה.
כידוע, לברון ואירווינג שיתפו פעולה בקליבלנד וזכו איתה באליפות היסטוריה ויחידה בתולדותיה ב-2016. בינתיים, בקאבס הגיעו לסיכום עם דריוס גארלנד על חוזה לחמש שנים תמורת 193 מיליון דולר מובטחים כשהסכום עשוי לגדול עד ל-231 מיליון דולר. זה יהיה החוזה הגבוה ביותר לשחקן של קליבלנד אי פעם אחרי עונה נהדרת של גארלנד, שהעמיד ממוצעים של 21.7 נקודות ו-8.6 אסיסטים.