1 צפייה בגלריה
ישחקו יחד? ראפיניה, לבנדובסקי ודמבלה
ישחקו יחד? ראפיניה, לבנדובסקי ודמבלה
ישחקו יחד? ראפיניה, לבנדובסקי ודמבלה
(רויטרס)
אחרי שנה לא פשוטה שבה בברצלונה הצליחו לעצור את הסחף והתייצבו פחות או יותר, בעונה הקרובה - המלאה הראשונה של צ'אבי כמאמן - הציפיות כבר יהיו אחרות. ואם זה תלוי במאמן, הוא כבר יודע איך הוא רוצה שייראה הטריו ההתקפי שלו: ראפיניה, רוברט לבנדובסקי וגם - תאמינו או לא - אוסמן דמבלה, כך לפחות לפי דיווח בעיתון 'ספורט' הקטלוני.
"ההסכם בדרך", נכתב על שער העיתון הבוקר (ראשון) לצד תמונה של דמבלה. הצרפתי אמנם הפך לשחקן חופשי עם תום חוזהו בסוף חודש יוני, אבל בקטלוניה בטוחים שיחתום בקרוב על החוזה החדש שהוצע לו - בשכר נמוך ב-40% ממה שהיה לו. אם וכאשר החוזה יהיה לשנתיים, מה שכמובן מחזיר את האופציה של מכירה בקיץ הבא, אם כי כרגע זה לא על הפרק.
בנוגע לראפיניה, הרצון שלו לשחק רק בבארסה משחק לטובת הקטלונים שרוצים לסגור את העסקה עם לידס בסכום של עד 55 מיליון אירו, והיא תהיה בשלושה תשלומים. "שוחחנו עם לידס", אמר הנשיא ז'ואן לאפורטה, "ראפיניה רוצה להגיע לפה". עם לבנדובסקי צ'אבי עצמו כבר הספיק לשוחח כשהם נפגשו באיביזה והרעיון של המאמן הוא שעם סקורר כמו הפולני במרכז ההתקפה, שני דריבליסטים באגפים כמו ראפיניה ודמבלה יוכלו למקסם את ההתקפה.
אל כל זה צריך להוסיף את אנסו פאטי, פייר אמריק אובמיאנג ופראן טורס, שנרכש ממנצ'סטר סיטי תמורת 55 מיליון אירו בעונה החולפת - בתשלומים, אגב, כמו במתווה העסקה המתגבשת עם לידס על ראפיניה. ממפיס דפאיי אמר שהוא "מחכה לחזור להתאמן עם בארסה", אבל בעיתון 'אס' דווח שצ'אבי נתן אור ירוק למכירתו ובברצלונה מצפים להצעות בגובה 25-30 מיליון אירו. נטו יעזוב בוודאות אחרי שצ’אבי אמר לו שאין צורך שיגיע לאימון הפתיחה והשוער יחפש קבוצה.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.
מחר ברצלונה תחל את האימונים לעונה הקרובה ובהמשך השבוע גם תציג את הרכש שכבר חתם ועדיין לא הוכרז עליו. מדובר על פרנק קסייה ואנדראס כריסטנסן, ולאפורטה כבר אישר שהקשר יוצג רשמית ביום רביעי והבלם בחמישי. במקביל, בבארסה ינסו לקדם את סגירת העסקה הכלכלית השנייה הנוגעת למכירת 15% מזכויות השידור ב-25 השנים הבאות ולפי ההערכות זה יכניס כ-400 מיליון אירו. בעזרת הסכום הזה הקטלונים מקווים לקדם את הרכש של לבנדובסקי, ראפיניה וגם ז'ול קונדה וברנרדו סילבה כשבמקרה שלא האחרון זה תלוי במכירת פרנקי דה יונג הקרבה למנצ'סטר יונייטד.
4 שערי הסולו של העונה בליגה הספרדית