1 צפייה בגלריה
תומר חמד
תומר חמד
תומר חמד
(מרטין גוטדאמק)
אחד הליגיונרים הכי מוצלחים בעשור האחרון, תומר חמד, חוזר לישראל. מדובר בהפתעה לא קטנה, שכן החלוץ הוותיק ניסה למצוא קבוצה מאוסטרליה, אבל אחרי שהפועל באר שבע ואלונה ברקת רדפו אחריו למעלה משנתיים וניסו להנחית אותו בבירת הנגב, הפעם זה קרה. ברקת מאוד מעריכה את חמד ורק בקיץ האחרון תחת רוני לוי היא כמעט ושמה עליו את היד. הפועל באר שבע חיפשה חלוץ דומיננטי, אבל זה לא הסתדר בעיקר מסיבות כלכליות וגם כי משפחת חמד עוד לא החליטה סופית שהיא רוצה לעבור לישראל.
בשבוע האחרון החלה התקדמות משמעותית בין חמד להפועל באר שבע, כאשר אלונה ברקת הייתה קרובה למשא ומתן וקרובה למסע השכנועים מול החלוץ ורעייתו שונית. אחד הדברים המשמעותיים אצל ברקת הוא המגורים, דבר שעדיין לא נסגר מול חמד ומשפחתו. כזכור, בבאר שבע יש שני שחקנים שלא מתגוררים באישור באזור הדרום - איתי שכטר ואיתן טיבי להם משפחות עם ילדים, שלעשות את המעבר המלא לדרום לא היה פשוט עבורם.
יחד עם זאת, ההחתמה של תומר חמד לא אומרת שהפועל באר שבע ויתרה על חלוץ זר. "אנחנו רוצים שיהיו 2-3 שחקנים טובים בכל עמדה", אמרו בבאר שבע, "תומר חמד חלוץ מצוין וחיפשנו אחד כזה שיצטרף לסגל. אנחנו ממשיכים לחפש ומאמינים שנמצא משהו טוב ברמה גבוהה".
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.