1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(האתר הרשמי של מכבי ת"א)
מכבי תל אביב תערוך מחר (שלישי) את משחק האימון האחרון שלה במחנה האימון במירלו והוא יהיה נגד לוקומטיבה זאגרב הקרואטית. הצהובים הפסידו בשני משחקי האימון עד כה, 1:0 מול אלמניה אאכן הגרמנית ו-2:1 מול ווסטרלו הבלגית, תחת הצגת יכולת חלשה. למרות זאת, מאמן ווסטרלו, יונאס דה רוק, אמר: “מכבי קבוצה טובה מאוד בכל הנוגע לטקטיקה, מהירות וכח, אני אוהב את זה”.
ולמרות ההפסדים, על הצהובים עוברים ימים מעניינים במיוחד בכל הגזרות. ביומיים האחרונים, מה שמעסיק מאוד את האוהדים הוא מדוע אנשי המדיה של המועדון אשר נמצאים במירלו, לא העלו אף תמונה של ערן זהבי מהמחנה. החלוץ, שעבר ניתוח בברכו לפני כשישה שבועות, עדיין נמצא במסגרת תכנית שיקום מסודרת שהוכנה לו מראש ועל כן הוא לא חלק מהאימונים הקבוצתיים אולם זה משהו שאמור לקרות כבר בימים הקרובים. גם אם לא בתוך המחנה עצמו, אז לאחר חזרת הקבוצה לישראל. “ערן עבר ניתוח בברך וחוזר לפעילות בהדרגה ועל פי פרוטוקול רפואי”, אמרו במכבי ת”א.
סוגיה נוספת היא סביב החיזוק. העובדה כי גם תחת ולאדן איביץ’ הקבוצה ממשיכה לספוג שערים במשחקי ההכנה, היא לא מקרית. הצהובים רוצים לשנות דברים בהגנה ובזמן שהם ממתינים לאלי דסה, הם נתקלים בקשיים במו”מ מול אנדראס מקסו הדני. בעוד מול ברונדבי הדברים נראים יותר נוחים בכל הנוגע לתג המחיר, כפי שפורסם ב-ONE, הסוכן שמייצג את מקסו אינו נאות לבצע עסקים עם מועדונים ישראלים ובשלב הזה הוא מערים קושי גדול על ביצוע העסקה ומתחמק מניסיונות הצהובים לסגור את הפרטים. אם לא תהיה פריצת דרך בימים הקרובים, במכבי ת”א ייאלצו לעבור למועמדים אחרים.
הנושא השלישי שמעסיק לא מעט את מכבי ת”א קשור באוסקר גלוך. בזמן שג’ק אנגלידיס, נציג הבעלים, מסרב לנקוב בתג מחיר לטענת נציגיו של השחקן, במועדון ישנם קולות אשר מבינים כי מכירתו של הקשר תהיה בלתי נמנעת אם אכן תגיע ההצעה הנכונה. בזמן שבתקשורת הזרה מדווח כי תג המחיר יהיה 8 או 10 מיליון אירו, אף אחד במכבי ת”א לא יופתע אם מיץ’ גולדהאר יסכים למכור גם ב-5 או 6 מיליון אירו. הכל תלוי בהצעה, במקום וגם ברצונות של השחקן. במכבי ת”א מבינים כי יש תהליכים שלא ניתן לעצור וגלוך יישאר רק אם זה מהלך שיהיה מוסכם על כל הצדדים. גורם הקרוב להנהלת המועדון אמר: “הנושא הוא מאוד פשוט – שיביאו הצעה רשמית, נייר רשמי עם סכום כספי עליו, ומשם אפשר יהיה להתקדם ולהתחיל משא ומתן. בדיבורים אף שחקן לא נמכר ואוסקר גלוך הוא שחקן תחת חוזה במכבי ת”א”.