2 צפייה בגלריה
יעזוב. ריקי פוץ'
יעזוב. ריקי פוץ'
יעזוב. ריקי פוץ'
(אינסטגרם)
ברצלונה בגירסת 2022/23 יוצאת לדרך: אמנם זה עדיין ללא רוברט לבנדובסקי שבאיירן מינכן מערימה קשיים על מכירתו, אבל הקבוצה של צ'אבי תערוך הערב (שני) את אימון הבכורה שלה לעונה הקרובה. הבוקר כבר המאמן והשחקנים התכנסו לבדיקות הרפואיות - כולל ריקי פוץ' ונטו, למרות שהם בדרך החוצה וצ'אבי כבר הודיע להם שאין צורך שיגיעו.
גם אנסו פאטי שבחר לקצר את חופשתו אחרי שהיה עם סגל נבחרת ספרד בליגת האומות, התייצב במתחם האימונים של בארסה. הראשון להגיע היה פרנסיסקו טרינקאו שסיים את ההשאלה שלו בוולבס ועדיין לא ברור היכן ישחק כשההעדפה של הקטלונים היא השאלה עם חובת רכישה. ספורטינג ליסבון התעניינה בו הכי הרבה עד עכשיו.
כידוע, בהמשך השבוע יוצגו רשמית אנדראס כריסטנסן ופרנק קסייה, שיקבל את החולצה מספר 19, כך לפי דיווח בספרד. בינתיים קשר אחר מחוף השנהב ששיחק בבארסה, יאיא טורה, דיבר על קסייה: "במהלך המו"מ בינו לבארסה התקשרתי אליו ושכנעתי אותו לחתום. היינו בקשר והוא התקשר אליי כמה פעמים כי הוא יודע שאני מכיר את ברצלונה. מילאן הציעה לו חוזה ובארסה הייתה מאחור, אמרתי לו לא להסס ושאם הוא רוצה לעזוב, הוא צריך ללכת לברצלונה. אם יהיה לו את הביטחון שהיה לו במילאן, זו תהיה החתמה נהדרת".
2 צפייה בגלריה
יהפוך לשחקן בארסה רשמית השבוע. קסייה
יהפוך לשחקן בארסה רשמית השבוע. קסייה
יהפוך לשחקן בארסה רשמית השבוע. קסייה
(רויטרס)
בינתיים, לבנדובסקי ממשיך לחכות לחדשות אחרי שבאיירן סירבה להצעה של 40 מיליון אירו - סכום שבברצלונה נאמר להם על ידי סוכנו של החלוץ, פיני זהבי, כי יספיק להנחית אותו בקאמפ נואו. הפולני שנמצא בחופשה במיורקה מקווה שזהבי יצליח לגרום לבאיירן להיענות להצעת הבלאוגרנה, ושהכל ייפתר עוד לפני יום שלישי בשבוע הבא.
ומה בנוגע לפרנקי דה יונג? סוכנו, עלי דורסון, תועד ברכב בסמוך לאולד טראפורד. בעוד שבוע תסתיים חופשתו של הקשר ההולנדי שמבוקש במנצ'סטר יונייטד ועדיין לא ברור אם הוא אכן יצטרף לקבוצה של אריק טן האח. אם כן, המטרה מספר 1 של צ'אבי במקומו הוא ברנרדו סילבה.