1 צפייה בגלריה
תומר גינת
תומר גינת
תומר גינת
(האתר הרשמי של הפועל ת"א)
12 שעות לאחר שסיים את המשימות בנבחרת ישראל התייצב תומר גינת בהיכל קבוצת שלמה לאימון הראשון שלו, שוב, כשחקן הפועל תל אביב. "עברו כמעט שנתיים מאז האימון האחרון שלי והפעם האחרונה שלבשתי את המדים האדומים, אבל זה מרגיש לי כאילו כלום לא השתנה ומעולם לא עזבתי", אמר גינת. “אני כבר לא יכול לחכות לפתוח את העונה עם הפועל והאולם המלא באוהדים שיהיה כאן בכל ערב בליגה וביורוקאפ".
אתמול נרשמה היסטוריה כשלראשונה מכרה הפועל תל אביב את כל המנויים שהוצאו למכירה לקראת משחקי הליגה. כ-800 אוהדים כבר רכשו מנוי למשחקי היורוקאפ, כששמירת המקומות למנויי עונת 22/23 תסתיים ב-1.8.
מהמועדון נמסר: “אנו ממשיכים את שיתוף הפעולה עם בית ההשקעות IBI, אחד מבתי ההשקעות המובילים בישראל שיעניק זו השנה השלישית חסות לקבוצה הבוגרת ולפרויקט ‘כדורסל לכולם’ הפועל בבית הספר ביאליק-רוגוזין שבדרום תל אביב. במסגרת ההסכם יופיע לוגו החברה על מדי קבוצת הקט-סל הפועל תל אביב-רוגוזין.
דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות: "אנחנו מתכבדים להרחיב ולהדק את הקשר שלנו עם משפחת הפועל תל אביב. החיבור עם הפועל תל אביב הוא חיבור טבעי עבורנו עם ערכים של מצויינות והישגיות בהם אנחנו מאמינים ושלאורם החברה שלנו פועלת. אנו רואים חשיבות רבה בפעילות זו להרחבת ההשתתפות בספורט וההשפעה החיובית שיש לעיסוק בספורט על החברה כולה, והדבר בולט במיוחד בפרוייקט הייחודי והחשוב של הפועל במסגרת בית הספר ביאליק-רוגוזין. התלמידים בבית הספר מגיעים מקשת רחבה וייחודית של קהילות תרבות לאומיות, אתניות ודתיות, ילדי מהגרי עבודה וילדי פליטים, ילדי ישראלים ותיקים וילדי עולים. הפעילות של הפועל תל אביב בכדורסל בבית הספר ‘ביאליק-רוגוזין’ בדרום ת"א מאפשרת להעצים את הילדים ולהעניק להם ערכים וחינוך להישגיות ולמצוינות, ואנו גאים לקחת בכך חלק".
היו"ר רמי כהן: "אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה עם IBI בית השקעות, שהצטרפו אלינו לפני שלוש שנים סביב הפרויקטים הקהילתיים של הקבוצה והפעילות הענפה של הפועל במחלקת הנוער. מאז שיתוף הפעולה בינינו הולך ומתהדק ואני שמח על כך. אני מאחל לנו שנים רבות של שיתוף פעולה פורה".