2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
כל הסימנים מעידים על כך שכריסטיאנו רונאלדו לא ישחק במנצ’סטר יונייטד בעונה הקרובה. בסוף השבוע פורסם שהכוכב ביקש מהמועדון לעזוב והיום (שני) הוא לא הגיע לאימון הפתיחה של הקבוצה בסגל מלא לקראת העונה החדשה, בהדרכת המאמן החדש אריק טן האג.
מהמועדון נמסר שהפורטוגלי לא התאמן עם חבריו בשל “סיבות משפחתיות”. שאר השחקנים של הקבוצה אשר היו מעורבים במשחקי הנבחרות האחרונים נטלו חלק באימון.
רונאלדו (37), שלאחרונה בילה בחופשה במיורקה, מעוניין לעזוב את אולד טראפורד מכיוון שאינו שבע רצון מכך שהקבוצה לא צפויה להיאבק על תארים אחרי שלא זכתה בשום תואר בחמש העונות הקודמות. הוא גם מאוכזב מהחלשות הסגל אותו עזבו 13 שחקנים.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
צ’לסי ובאיירן מינכן הוזכרו כקבוצות שעשויות לקלוט את רונאלדו אם אכן יעזוב את מנצ’סטר יונייטד. גם שמה של נאפולי הוזכר במקרה שהוא יחליט לשוב לליגה האיטלקית.
במנצ’סטר יונייטד ממשיכים לטעון שלרונאלדו נותרה שנה לסיום החוזה הנוכחי עליו הוא חתום וכי הוא אינו למכירה. השחקנים הצעירים של מנצ’סטר יונייטד החלו להתאמן בהדרכת טן האג כבר בשבוע שעבר וכעת הצטרפו אליהם הבכירים.
בינתיים, יונייטד בדרך לחיזוק מסקרן: כריסטיאן אריקסן סיכם על הצטרפותו לשדים האדומים ויחתום על חוזה לשלוש שנים, כך לפי דיווח ב’את’לטיק’. אחרי ההתמוטטות ביורו, הקשר הדני ערך את הקאמבק למגרשים בעונה החולפת במדי ברטנפורד ושותף ב-11 משחקים בפרמייר ליג, בהם כבש שער אחד ובישל ארבעה נוספים.