3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
הבקשה של כריסטיאנו רונאלדו לעזוב את מנצ’סטר יונייטד ממשיכה להשפיע לא רק על השדים האדומים, אלא גם על מועדונים גדולים נוספים בכדורגל האירופי. הפנומן שלא התייצב לאימון הפתיחה נעדר אמנם עקב סיבות אישיות שאינן קשורות לבקשה שלו לעבור, אך נראה שבקרוב צפויה לו שיחה קשה עם המאמן אריק טן האח לגבי עתידו, ולאף צד לא יהיה איך לברוח מהנושא.
בימים הקרובים CR7 צפוי להתייצב לאימונים של האדומים. עדיין אין לו הסכם עם אף קבוצה, אך הוא ביקש מההנהלה להקשיב להצעות. על רקע השמועות הנוגעות לפגישה בין הבעלים החדש של צ’לסי טוד בולי לסוכנו של הכוכב ז’ורז’ה מנדש, ב-ESPN טוענים שרונאלדו פתוח למעבר לבלוז, שמצידם צריכים להכריע האם להגיש הצעה עבורו. השחקן, שנחוש לשחק בעונה הקרובה בליגת האלופות, נצפה אמש בסמוך למתחם האימונים של נבחרת פורטוגל בליסבון.
בצ’לסי יש ספקות בנוגע לרצונו של המאמן תומאס טוכל לצרף את החלוץ, למרות ההערכה הגדולה שיש לו כלפיו. ב’טלגרף’ טוענים שבולי כבר הספיק לשאול את הגרמני אם היה רוצה לראות את רונאלדו בקבוצה. ביונייטד מצידם חשים מעט נבגדים, שכן הייתה תחושה תמידית מאחורי הקלעים במועדון שהכוכב מחכה לרגע הנכון כדי לדחוף לעזיבה. האדומים כן מרגישים שאם יאפשרו לרונאלדו לעזוב, הנושא יסייע לטן האח להאיץ את הבנייה מחדש של הקבוצה.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
כריסטיאנו רונאלדו חוגג
(רויטרס)
במועדון ממנצ’סטר מצידם לא מעוניינים שהכוכב יעבור לצ’לסי, שכן זה יתנגש עם השאיפות שלהם להעפיל לליגת האלופות בסיום העונה הקרובה. בקבוצה כן יהיו פתוחים למעבר של הפנומן לבאיירן מינכן, נאפולי או כל קבוצה אחרת שלא בפרמייר ליג. לפי דיווחים במועדון יהיו מוכנים אף לשחרר לגמרי את השחקן ללא עלות אם תהיה קבוצה שתהיה מוכנה לקחת על עצמה את תשלום משכורתו בעונה הקרובה (500 אלף ליש”ט לשבוע).
על מנת להבטיח את עזיבתו, רונאלדו מצידו מוכן לבצע קיצוץ משמעותי בשכרו לפי דיווחים באנגליה. היעדים המועדפים עליו הם צ’לסי, באיירן מינכן ופאריס סן ז’רמן, כולן כמובן בליגת האלופות בעונה הקרובה. הכוכב מעוניין לזכות בכמה שיותר תארים בשנותיו האחרונות בקריירה על מנת להשאיר מורשת אפילו גדולה יותר, ורוצה לעשות זאת בקבוצה מנצחת, מה שקשה להגיד על יונייטד של העונה החולפת.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו
(רויטרס)
בבאיירן וצ’לסי, היעדים המדוברים ביותר כרגע בהקשר של רונאלדו, נרתעים מנושא המשכורת של השחקן, אך בעיקר גם מהמשמעות של סגנון המשחק שלו על הקבוצה. אלופת גרמניה והבלוז מקווים שתהיה לו נכונות להסתגל לסגנון, ובמצב כזה יהיו יותר פתוחים להחתים אותו על חוזה קצר. הפנומן, אגב, לא יופיע גם היום לאימוני הקבוצה מאותה “סיבה משפחתית”, ועדיין לא ברור מתי ישוב, כשברקע היציאה של הסגל לתאילנד ואוסטרליה ביום שישי הקרוב.