3 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(רויטרס)
בברצלונה ממשיכים במשא ומתן האינטנסיבי מול מנצ’סטר יונייטד לגבי מכירתו של פרנקי דה יונג. ב’מארקה’ חשפו היום (שלישי) שהקטלונים כמעט ומוכרחים לשחרר את ההולנדי, שכן יצטרכו לשלם לו סכומים אדירים של כסף בארבע השנים שנותרו לו בחוזה: 88.58 מיליון אירו במשכורת ובונוסים.
הבונוסים שווים שמונה מיליון אירו ומתחלקים לשני מיליון אירו לעונה בארבע השנים הבאות בהתאם לכמות המשחקים שלו, כאשר אם ישחק 60% מהמשחקים, הסכום הכולל בבונוסים יעלה ל-12.8 מיליון אירו (3.2 לשנה). גם עבור תארים ומקום בגמר ליגת האלופות יקבל ההולנדי בונוס משמעותי.
ב’מארקה’ הוסיפו שמשכורתו של דה יונג, לפחות כאשר חתם ב-2019 כשעבר מאייאקס, עומדת על 14 מיליון אירו לעונה. יש בנוסף תשלומים דחויים ובונוס נאמנות מתקופת הקורונה, כך שהמספרים מגיעים עד ל-15.58 מיליון אירו לעונה עד כה (שעדיין לא שולמו, נגיע לכך בהמשך). בשנים הקרובות הסיפור כבר שונה לחלוטין ומסבך את בארסה עוד יותר.
3 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(רויטרס)
אם בעונה שעברה הרוויח דה יונג תשעה מיליון אירו נטו, בעונה הקרובה הוא יקבל כפול מכך, בנוסף לבונוס בגובה שלושה מיליון אירו (21 סך הכול). בעונה שלאחר מכן (2023/24) אמור הקשר להרוויח לא פחות מ-27.7 מיליון אירו נטו (משכורת ובונוסים), סכום שאף יכול לגדול בהתאם להישגים.
בספרד הוסיפו שהפיצויים הגבוהים להולנדי הם מכיוון שהסכים לקצץ משמעותית בשכרו והרוויח בשתי העונות החולפות (2020/21 ו-2021/22) שלושה וכאמור תשעה מיליון אירו בהתאמה במקום 14. הוא למעשה ויתר בכך על 16 מיליון אירו שהגיעו לו והסכום היה אמור להגיע אליו במשכורות הבאות.
3 צפייה בגלריה
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
פרנקי דה יונג
(רויטרס)