3 צפייה בגלריה
רותם חטואל ונתנאל אסקיאס
רותם חטואל ונתנאל אסקיאס
רותם חטואל ונתנאל אסקיאס
(הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)
עם הרכש הגדול בדמות תומר חמד שהצטרף לקבוצה ולאחר שנחתה בפולין ופתחה את מחנה האימון שלה, הפועל באר שבע התמודדה הערב (שלישי) במסגרת משחק ההכנה הראשון שלה מול וולונטרי, שסיימה במקום הרביעי את הליגה הרומנית, גברה עליה 1:4 ופתחה ברגל ימין את המחנה.
כבר מהפתיחה, חניכיו של אליניב ברדה הציגו משחק התקפי, שלטו בכדור והגיעו למספר מצבי הבקעה משמעותיים בהובלתו של איתי שכטר, אך בהמשך הורידו מעט את הרגל מהגז ואפשרו לרומנים לשלוט במשחק. בדקה ה-35, שכטר העלה את קבוצתו ליתרון ראשון מבישול של מועתסם עיסאווי, ולאחר שש דקות החלוץ הוכשל ברחבה וסחט פנדל, אותו יוג’ין אנסה תירגם לשער. וולונטרי הצליחה לצמק את התוצאה עם סיום המחצית הראשונה.
את המחצית השנייה ברדה פתח עם הרכב חדש לחלוטין, ובדקה ה-56 הגיע השער השלישי של ב”ש. נתנאל אסקיאס מצא את רותם חטואל בתוך הרחבה הרומנית, האחרון השתלט על הכדור ומצא את הרשת של הרומנים. בדקה ה-82, שיתוף הפעולה של חטואל את אסקיאס הניב פרי נוסף, כשהאחרון קיבל את הכדור בתוך הרחבה, עבר שחקן, הקפיץ באלגנטיות מעל השוער הרומני וקבע את תוצאת המשחק – 1:4 לזכות ב”ש.
3 צפייה בגלריה
הרכב הפועל באר שבע למשחק האימון
הרכב הפועל באר שבע למשחק האימון
הרכב הפועל באר שבע למשחק האימון
(הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)
האדומים מהנגב כאמור, פתחו את מחנה האימון ברגל ימין, כשלפניהם צפויים משחקי הכנה נוספים בדמות: ויסלה קראקוב וקרקוביה קראקוב המקומיות וקרמיוטיסה הקפריסאית. כל אלה כאמור יהוו כהכנה למשחק אלוף האלופים שיתקיים ב-16 בחודש נגד מכבי חיפה.

מחצית ראשונה:

הרכב הפועל ב”ש: אריאל הרוש, אור דדיה, מריאנו בריירו, עידו כהן, אביב סולומון, דוד קלטינס, מועתסם עיסאווי, דור מיכה, יוג'ין אנסה, דניאל צדיק ואיתי שכטר.
דקה 3: חילופי מסירות בין דוד קלטינס לאיתי שכטר על סף הרחבה הסתיימו בבעיטה של שכטר, אך השוער הרומני הדף את הכדור.
דקה 8: בעיטה חופשית של שכטר פגעה בחומה, דניאל צדיק השתלט על הריבאונד ובעט סמוך לקורה.
דקה 15: מצב שלישי תוך 15 דקות של משחק. הצלה ענקית של השוער הרומני מנעה מאיתי שכטר לכבוש לאחר בעיטה מתוך הרחבה.
דקה 20: חמש דקות חלפו וגם הרומנים הגיעו למצב הבקעה ראשון. אריאל הרוש רשם הצלה מדהימה לאחר נגיחה מכדור קרן.
דקה 35, שער! הפועל באר שבע עלתה ל-0:1: לאחר שלושה איומים רצופים על שער היריבה, איתי שכטר מצא לבסוף את הרשת של וולונטרי מבישול של מועתסם עיסאווי והעלה את קבוצתו ליתרון ראשון במשחק.
דקה 41, שער! הפועל באר שבע עלתה ל-0:2: כדור עומק נפלא של דור מיכה מצא את שכטר בתוך הרחבה הרומנית, החלוץ הוכשל וזכה בפנדל אותו תירגם יוג’ין אנסה לשער. ב”ש כבר ביתרון כפול.
3 צפייה בגלריה
דור מיכה ויוג'ין אנסה
דור מיכה ויוג'ין אנסה
דור מיכה ויוג'ין אנסה
(הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)
דקה 45, שער! וולונטרי צימקה ל-2:1: הרומנים הצליחו לצמק את התוצאה עם סיום המחצית הראשונה.

מחצית שנייה:

הרכב הפועל ב”ש למחצית השנייה: עומרי גלזר, יוני סטויאנוב, איתן טיבי, חאתם עבד אלחמיד, הלדר לופס, אנדרה מרטינס, תומר יוספי, שי אליאס, נתנאל אסקיאס, רותם חטואל ושגיב יחזקאל.
דקה 47: יוני סטויאנוב מסר לתומר יוספי שהמשיך בבעיטה למסגרת, אך השוער הרומני הדף את הכדור לקרן.
דקה 56, שער! הפועל באר שבע עלתה ל-1:3: נתנאל אסקיאס מצא את רותם חטואל בתוך הרחבה הרומנית, האחרון השתלט על הכדור וכבש אתה השלישי של קבוצתו.
דקה 58: אסקיאס כמעט ורשם לעצמו בישול שני תוך שתי דקות, לאחר שסידר מצב הבקעה טוב לשי אליאס, אך הקשר בעט ישירות לידיו של השוער.
דקה 79: שגיב יחזקאל ייצר בעיטה חזקה שמצאה את מסגרת השער של היריבה, אך הכדור שלו נהדף לקרן.
דקה 80: רום אליגון מצא את אסקיאס בתוך הרחבה, האחרון שחרר בעיטה שחלפה בסמוך לקורת השער.
דקה 82, שער! הפועל באר שבע עלתה ל-1:4: שיתוף פעולה נוסף בין השניים הסתיים בשער נוסף: חטואל מצא את אסקיאס בתוך הרחבה שהמשיך עם הקפצה אלגנטית מעל השוער והשלים את החגיגה האדומה.