1 צפייה בגלריה
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
שחקני בית"ר ירושלים
(רדאד ג'בארה)
טרם ברור מה יעלה בגורלה של בית”ר ירושלים ולפחות בינתיים ההחלטה בעניינה בנוגע לתקציב המועדון בעונה הקרובה נדחתה לשבוע הבא. על רקע מצבה הבעייתי, הקבוצה מהבירה הייתה אמורה להעמיד עד היום (שלישי) תקציב בבקרה, אולם בדיון הוחלט כי היא תקבל הארכה עד ליום ראשון בשבוע הבא, ה-10 ביולי בשעה 11:00. בנוסף הובהר כי לא תתאפשר חריגה ממועד זה במידה שלא יהיה שינוי דרמטי בנתונים שהוצגו בפניה עד כה.
במכתב ששלחה יו”ר הבקרה התקציבית, סיגלית סייג, נאמר כי הבקרה פנתה לקבוצה כבר ב-19 במאי 2022, מוקדם ביחס לקבוצות האחרות, זאת לנוכח המצב הברור והידוע לה, במטרה לבחון את היערכות הקבוצה לעונה הקרובה. סייג הדגישה כי לאורך כל התקופה נערכו שיחות עם בעלי התפקידים הרלוונטיים, הועברו נתונים שדרשה הבקרה ונעשה מאמץ גדול להגיע לפתרונות מעשיים עבור הקבוצה על מנת שתוכל לעמוד בדרישות הבקרה.
עוד צוין כי הפתרונות שהעלו ראשי המועדון הוצגו בשקיפות מלאה בפני הבקרה והוכיחו כי הקבוצה פועלת בכמה מישורים לטובת הנושא, לרבות הקטנת חובות הקבוצה, צמצום ניכר של הגירעון וניסיון להציג תקציב ריאלי. עם זאת, נכתב, מפאת לוחות הזמנים לפתיחת העונה המוכתבים על ידי התקנון לבקרה תקציבית ולנוכח השיחה האחרונה עם ראשי המועדון בה הוצגו פתרונות אפשריים נוספים, ניאותה הבקרה לאפשר הארכת זמן למען השלמת המסמכים שנותרו, לרבות תקציב ריאלי ומעודכן.
בבית"ר מחפשים פתרונות כספיים להעמדת תקציב כאשר התכנון הוא להעביר בשלב הראשון תקציב של 16-17 מיליון ש”ח ובהמשך לנסות ולהגדיל את התקציב בהתאם להכנסות הקבוצה באמצעות הצטרפות ספונסרים וגיוס כספים.
בתוך כך, בבית"ר בטוחים שיצליחו להעביר תקציב ומאמינים שהדברים יסתדרו בשבוע הקרוב: "אנחנו אופטימיים ועובדים בכל המישורים בכדי לנסות למצוא פתרונות לבית"ר לעונה הקרובה". לצד זאת ממשיך אבוקסיס בניסיונות לצרף שחקנים לקבוצה עוד לפני היציאה למחנה האימונים באוסטריה אליו תצא הקבוצה באמצע חודש יולי.
בכל אופן, הקבוצה תקיים בשבוע הבא שני משחקי אימון מול אשדוד ומול יפו, כאשר שני שחקני הקבוצה דוד דגו ועוזיאל פרדו לא צפויים להמשיך במועדון.