1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב
(רויטרס)
כל הסימנים מעידים על כך שכריסטיאנו רונאלדו לא ישחק במנצ’סטר יונייטד בעונה הקרובה. בסוף השבוע פורסם שהכוכב ביקש מהמועדון לעזוב ולאחר שנעדר אמש מאימון הפתיחה של הקבוצה בסגל מלא עם המאמן החדש – אריק טן האג, היום (שלישי) הוא נעדר גם מהאימון השני והעלה ספקות רבות לגבי הישארותו בשדים האדומים.
מהמועדון נמסר שהפורטוגלי לא התאמן עם חבריו בשל “סיבות משפחתיות”, שכן בעקבות כך נעדר גם מהאימון השני. שאר השחקנים של הקבוצה אשר היו מעורבים במשחקי הנבחרות האחרונים נטלו חלק באימונים.
רונאלדו (37), שלאחרונה בילה בחופשה במיורקה, מעוניין לעזוב את אולד טראפורד מכיוון שאינו שבע רצון מכך שהקבוצה לא צפויה להיאבק על תארים אחרי שלא זכתה בשום תואר בחמש העונות הקודמות. הוא גם מאוכזב מהחלשות הסגל אותו עזבו 13 שחקנים. צ’לסי ובאיירן מינכן הוזכרו כקבוצות שעשויות לקלוט את אותו אם אכן יעזוב את מנצ’סטר יונייטד. גם שמה של נאפולי הוזכר במקרה שהוא יחליט לשוב לליגה האיטלקית.
סוכנו, חורחה מנדס, פועל נמרצות אחר קבוצה שתקלוט אותו במהרה, אך ביונייטד ממשיכים לטעון שלרונאלדו נותרה שנה לסיום החוזה הנוכחי עליו הוא חתום וכי הוא אינו למכירה. השחקנים הצעירים של האדומים ממנצ’סטר החלו להתאמן בהדרכת טן האג כבר בשבוע שעבר וכעת הצטרפו אליהם הבכירים.