1 צפייה בגלריה
בני לם
בני לם
בני לם
(ראובן שוורץ)
מכבי נתניה שיחקה הערב (שלישי) את משחק ההכנה הראשון שלה במסגרת מחנה האימונים בהונגריה, כשניצחה 1:2 את לינקולן מהליגה השלישית באנגליה בזכות שערים של יובל אשכנזי ורותם קלר. זהו משחק ההכנה השני של היהלומים לעונה אחרי שהפסידה במשחק הראשון 2:1 למכבי חיפה.
מאמן הקבוצה, בני לם סיכם את המשחק: “זה משחק שני שלנו אחרי שבוע וחצי של אימונים, ובסך הכל אני מאוד מרוצה מהקבוצה. השתדלנו שכל אחד ישחק לפחות 45 דקות ונצטרך להגביר בהמשך, אבל זה היה משחק הכנה טוב לקראת מכבי תל אביב ואיסטנבול בסקשהיר. יש פה חבורת שחקנים טובה עם אישיות מצוינת”.
ליהלומים נותרו שני משחקי אימון נוספים במסגרת המחנה האימונים בעיר טלקי כשיפגשו את ואשאש ו-MTK המקומיות. הראשונה סיימה במקום הראשון בפער של שמונה נקודות בליגה השנייה בעונה החולפת וטיפסה כמובן לליגה הבכירה, בעוד MTK סיימה במקום ה-11 בליגה הראשונה וירדה לליגת המשנה.
ביום חמישי הבא, יום אחד בלבד אחרי שהקבוצה תנחת בישראל, היא תפתח רשמית את עונת 2022/23 כשתתמודד מול מכבי תל אביב במסגרת משחק האירופאיות בגביע הטוטו, כששבוע לאחר מכן תשחק מול איסטנבול באשקשהיר במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג.
הרכב מכבי נתניה במשחק ההכנה היה: איתמר ניצן, פלוריאן הרטהרץ, רז שלמה, פלמאן גלבוב, כארם ג'אבר, יובל שדה, נפתלי בלאי, יובל אשכנזי, פטריק טוומאסי, איגור זלאטנוביץ’ ולירן רוטמן.