2 צפייה בגלריה
תומר חמד ואריאל הרוש
תומר חמד ואריאל הרוש
תומר חמד ואריאל הרוש
(לילך וויס-רוזנברג)
בהפועל באר שבע מרוצים מפתיחת מחנה האימונים ברגל ימין לאחר שהחבורה של אליניב ברדה גברה (1:4) במשחק אימון על וולונטרי, שסיימה את העונה האחרונה במקום הרביעי בליגה הרומנית. לבאר שבע כבשו איתי שכטר, רותם חטואל, יוג'ין אנסה ונתי אסקיאס שגילה יכולת טובה מאוד לאורך המשחק.
"חילקנו את הקבוצה לשתי קבוצות של 11 שחקנים, כל קבוצה שיחקה רק מחצית אחת, אנחנו עושים פה 2 אימונים ביום וגם יש לנו משחקי אימון ולכן אנחנו מפצלים את הכוחות. החבר’ה עובדים קשה מאוד, לשמחתי מזג האוויר השתפר אחרי שהיה קצת גשום בבוקר. אני שמח על התוצאה וגם על הדרך אבל יש לנו המון המון דברים לשפר ולהתקדם", סיכם מאמן הקבוצה אליניב ברדה.
בבאר שבע היו מרוצים משתי המחצית, כאשר בראשונה הרשימו איתי שכטר שהיה הפעיל ביותר והרכש הטרי מליגה א' מועתסם עיסאווי שבישל לחלוץ. גם דור מיכה ודניאל צדיק גילו יכולת טובה בחלק הראשון. בחלק השני נתי אסקיאס הציג משחק נהדר עם שער ובישול לרותם חטואל שגם כן הרשים עם שער ובישול.
2 צפייה בגלריה
רותם חטואל ונתנאל אסקיאס
רותם חטואל ונתנאל אסקיאס
רותם חטואל ונתנאל אסקיאס
(הפייסבוק הרשמי של הפועל באר שבע)
לחבורה של ברדה אין יותר מדי זמן לנוח וכבר היום יקיימו אימון קל ומשחק בשעה 18:00 שעון ישראל נגד היורדת הטרייה לליגה השנייה ספולין ויסלה קראקוב. ברשתות החברתיות של אוהדי ויסלה קראקוב מתרגשים ממשחק האימון נגד באר שבע, לאור המפגש עם עוזרו של ברדה, מאור מליקסון, שזכה עם ויסלה באליפות בעונת 2010/2012.
בין היתר מי שלא שיחקו אתמול היו תומר חמד, מיגל ויטור ורמזי ספורי שיקבל דקות הערב. חמד עדיין צריך להסיר חלודה ולא צפוי לשחק על פי התוכנית של ברדה, כאשר מיגל ויטור חוזר בהדרגה. במועדון עושים מאמצים גם מפולין לקדם חתימה של שחקן זר אחד לפחות בזמן המחנה, אבל נתקלים בקשיים במו"מ השונים.
ניתן להאזין לפרק גם דרך אפליקציית Spotify ואפליקציות הפודקאסטים של אפל ושל גוגל.