3 צפייה בגלריה
ברק בכר ודולב חזיזה
ברק בכר ודולב חזיזה
ברק בכר ודולב חזיזה
(רדאד ג'בארה)
מכבי חיפה יצאה היום (רביעי) למחנה האימונים בהולנד, שם תתכונן בצורה האופטימלית למפגש הכפול מול אולימפיאקוס במסגרת מוקדמות ליגה האלופות. במהלך מחנה האימונים, האלופה תשחק מול מכלן (9.7) וכעבור שלושה ימים מול ויטסה.
הירוקים יחזרו לארץ ב-13.7, ומיד לאחר מכן מצפה להם לו"ז קשוח של משחק בסמי עופר במסגרת אלוף האלופים מול הפועל באר שבע ב-16 לחודש, וארבעה ימים לאחר מכן משחק בסמי עופר מול אולימפיאקוס.
מאמן הקבוצה, ברק בכר, אמר לקראת הנסיעה: "מחנה יחסית קצר, דברים מאוד מדויקים ומאוד ברורים. בסופו של דבר יש פה בסיס שנשאר, הגיעו שחקנים חדשים והמטרה היא גם לחבר אותם מבחינת הגיבוש וגם מבחינה מקצועית ואין לי ספק שזה יקרה מהר מאוד".
3 צפייה בגלריה
3 מ-3. ברק בכר
3 מ-3. ברק בכר
3 מ-3. ברק בכר
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
רשימת השחקנים שיצאו למחנה: ג'וש כהן, רועי משפתי, שריף כיוף, רועי פוקס, מאוויס צ'יבוטה, בוגדן פלאניץ', עופרי ארד, אורי דהן, דניאל סונדגרן, עלי מוחמד, דין דוד, ניקיטה רוקאביצה, נהוראי יפרח, מאור לוי, רז מאיר, עומר אצילי, סאן מנחם, נטע לביא, רמי גרשון, שון גולדברג, מחמוד ג'אבר, צ'ארון שרי, ינון אליהו, עיליי חג'ג', מוחמד אבו פאני, דולב חזיזה, פרנזי פיירו, פייר קורנו.
אתמול הקבוצה סיימה סדרה של משחקי הכנה ואימונים כאשר נפרדה ב-2:2 עם בני ריינה. מדובר אמנם במשחק אימון שאין בו כדי להסיק יותר מדי מסקנות, אבל ההחלטה של ברק בכר להוציא מהמגרש את דולב חזיזה שהעיר לשופט בצורה גסה – הייתה יוצאת דופן.
3 צפייה בגלריה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
דולב חזיזה
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)
המאמן לא היסס והורה לחזיזה להגיע לספסל: "לבכר השנה תהיה אפס סובלנות בכל מה שקורה בהתנהלות של השחקנים במגרש. בשנה שעברה הדבר עלה לנו יותר מפעם אחת בחיסורים בגלל התפרצויות ודיבורים מיותרים לעבר השופטים, ובכר עשה טוב ונכון כאשר החליט להוציא את חזיזה לספסל. השחקנים יבינו מהר מאוד שלא יהיו השנה טעויות בנושא הזה", אמרו במכבי חיפה.
במסגרת המשחקים בהולנד, בכר מתכוון לגבש את ההרכב המסתמן והמערך לקראת המפגש הראשון מול היוונים. בקבוצה מודעים לכך שיש עוד לא מעט עבודה כדי לגבש את ההרכב החזק ביותר, ויש לבחון את מידת כושרם של צמד הזרים פרנזי פיירו ופייר קורנו שיצטרפו למחנה. בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו המחודשת של ניקיטה רוקאביצה שמעורב בלא מעט שערים במשחקי ההכנה.