1 צפייה בגלריה
מופע. צ'ט הולמגרן וג'וש גידי
מופע. צ'ט הולמגרן וג'וש גידי
מופע. צ'ט הולמגרן וג'וש גידי
(טוויטר)
אמנם זו עדיין לא הליגה הסדירה, בטח שלא הפלייאוף, אבל הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיעה הבכורה של צ'ט הולמגרן במדי אוקלהומה סיטי והיה שווה לחכות. הבחירה מספר 2 בדראפט האחרון הלהיב במשחקו הראשון בליגת הקיץ וחרך את הפרקט בסולט לייק סיטי עם 23 נקודות וגם שני שיאים בניצחון 77:98 על יוטה.
הסנטר שהגיע ממכללת גונזאגה קיבל 24 דקות וזה הספיק לו כדי לגנוב את ההצגה עם 23 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים וגם 6 חסימות. על הדרך הוא הפך לשחקן הראשון בהיסטוריה של ליגת הקיץ שמסיים משחק עם לפחות 5 חסימות ו-4 שלשות, כך לפי ESPN.
בסוף הולמגרן ידע גם להצטנע למרות ההצגה: "כל הכבוד לחברים שמצאו אותי, דיברו איתי ושמו אותי בעמדה הזו שאיפשרה לי להצליח". הוא גם פירגן לג'וש גידי שסיים עם 14 נקודות ו-11 אסיסטים: "דאבל דאבל עם אסיסטים? היה לו יום נהדר והוא עזר לי הרבה".
גידי עצמו אמר על כוכב המשחק: "הוא הגיע עם הרבה הייפ ומה שהוא עשה היה משמעותי עבורנו. כשאתה נבחר כל כל גבוה (בדראפט) יש עליך לחץ והוא התמודד עם זה הכי טוב שאפשר. זה הפך את העבודה שלי לקלה ואהבתי לשחק איתו. זה רק משחק אחד והכימיה תשתפר". אגב, ג'יילן וויליאמס שנבחר 12 בדראפט, הוסיף 17 נקודות עבור הת'אנדר כשממול וויל הארדי ערך בכורה כמאמן יוטה.