4 צפייה בגלריה
חיפה תזכה בעוד אליפות?
חיפה תזכה בעוד אליפות?
חיפה תזכה בעוד אליפות?
(שחר גרוס)
פרויקט “פותחים עונה” של ONE ממשיך. קבוצות ליגת העל התחמשו וגם שחררו לא מעט שחקנים וזה בדיוק הזמן לעשות סדר. אז מי נשאר, מי נפרד, מי הצטרף ומי מתנדנד? וגם: מכירת המנויים. והפעם: מכבי חיפה.
שחקנים שנשארו מהעונה הקודמת: ג’וש כהן, איתמר ישראלי, רועי פוקס, רועי משפתי, שון גולדברג, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, עופרי ארד, רז מאיר, אורי דהן, רמי גרשון, עלי מוחמד, נטע לביא, דולב חזיזה, עומר אצילי, צ’ירון שרי, מוחמד אבו פאני, מאור לוי, מאוויס צ’יבוטה, בן שהר, דין דוד.
שחקנים שנפרדו מהמועדון: טאלב טוואטחה, חוסה רודריגס, מיקאל אלפונס, גודסוויי דוניו.
4 צפייה בגלריה
חזר. ניקיטה רוקאביצה
חזר. ניקיטה רוקאביצה
חזר. ניקיטה רוקאביצה
(רדאד ג'בארה)
שחקנים חדשים שהוחתמו בקבוצה: דניאל סונדרגן, ינון אליהו, פרנזי פיירו, פייר קורנו, ניקיטה רוקאביצה.
מתנדנדים: איתמר ישראלי, אורי דהן.
מועמד להגיע: אביאל זרגרי.
חסר לקבוצה: בלם נוסף בכיר.
4 צפייה בגלריה
גל אלברמן ופרנזי פיירו
גל אלברמן ופרנזי פיירו
גל אלברמן ופרנזי פיירו
(האתר הרשמי של מכבי חיפה)

שומרים על הקיים, עם שינויים קוסמטיים:

מכבי חיפה מכוונת השנה לזכות באליפות שלישית ברציפות. מתוך ידיעה שהשנה נכנסת חזרה למאבק מכבי ת"א, חיפה ביצעה השנה רכש נקודתי ולא מאסיבי בדמותם של מספר שחקנים, שאמורים לשדרג את החלק האחורי והקדמי כאחד. מדובר בחיזוק שעל פניו, עשוי להפוך את חיפה לקבוצה הרבה יותר טובה מהעונה הקודמת.
בכל מה שנוגע לאירופה, המטרה העיקרית היא לנסות להגיע לליגה האירופית. ברק בכר שמר על צוות האימון שלו זו השנה השלישית ברציפות וקיבל כל מה שדרש. יחד עם המנהל המקצועי, גל אלברמן, נראה שחיפה הולכת למקומות טובים גם השנה. הקבוצה תישען גם העונה, על הכוכבים שלה: צ'ירון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה ואחרים.
המאבק הגדול יהיה העונה בקישור, שכן לבכר יש את מחמוד ג'אבר ומוחמד אבו פאני שנאבקים על מקום אחד, ואת עלי מוחמד ונטע לביא, שיאבקו על המקום השני. גם בחלק הקדמי עם חזרתו של רוקאביצה והחתמתו של פרנזי פיירו, נראה שהמאבק יהיה בעיקר באגף שמאל, כאשר דין דוד ודולב חזיזה יתמודדו עם צ'יבוטה על מקום בהרכב. במישור הניהולי, איציק עובדיה נכנס לנעליו של אסף בן דוב.
4 צפייה בגלריה
ברק בכר ודולב חזיזה
ברק בכר ודולב חזיזה
ברק בכר ודולב חזיזה
(רדאד ג'בארה)

אלופה במנויים:

נמכרו 20 אלף מנויים וזה שיא כל הזמנים של המועדון. המחירים משתנים לפי הוותק של רוכשי המנויים. מנוי זהב חדש יעלה 5,700 ש”ח. כשמנוי הכסף יגיע ל-5,000 ש”ח. ביציע המזרחי המחיר יעמוד על 2,200 ש”ח ומנוי ביציע המשפחות הצפוני, יעלה בין 1,150 ל-1,450 ש”ח. ביציע הדרומי למשפחות מנוי יעלה 1,150. ביציע ‘אבי רן’, מנוי יעלה 1,150 וביציע הדרומי תחתון 1,050.