2 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס חוגג
סרחיו בוסקטס חוגג
סרחיו בוסקטס חוגג
(רויטרס)
סרחיו בוסקטס וברצלונה ככל הנראה יפרידו כוחות בעונה הבאה. תחת צ’אבי, קשר האמצע חזר להרכב אחרי שמעמדו בברצלונה לא היה ברור בעונות האחרונות. בעוד 10 ימים בוסקטס יחגוג יום הולדת 34, כשהשלב הבא בקריירה הענפה שלו כבר מתקרב.
כמו כל השחקנים שרוצים להמשיך לשחק בשלהי הקריירה ללא הלחץ של המועדונים הגדולים בעולם, הקשר האחורי של ברצלונה נקשר לכמה קבוצות בארצות הברית, כשמי שנחשבת למועמדת העיקרית להנחית אותו היא אינטר מיאמי של דייויד בקהאם – זאת כמובן בתנאי שבוסקטס יחליט להגיע לארה”ב. אינטר מיאמי כבר הקיץ ניסתה לפתות את השחקן להגיע אליה, אך הוא סירב ואמר שלא יעזוב את ברצלונה, לפחות עד תום החוזה הנוכחי שלו.
בקהאם מעוניין לא רק בבוסקטס, אלא גם בחברו לקבוצה לשעבר שמשחק היום בפאריס סן ז’רמן, ליאו מסי. השניים ששיתפו פעולה זמן רב בברצלונה, נחשבים לחברים טובים ואין ספק שהגעתו של אחד מהם למיאמי, עשויה להשפיע על הגעת האחר.
2 צפייה בגלריה
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
סרחיו בוסקטס
(La Liga)
הסיבה העיקרית שגם בעונה הקרובה בוסקטס ימשיך בבארסה היא היא הרצון שלו להגיע למונדיאל 2022 בקטאר בכושר משחק טוב ולהיות חלק משמעותי מהסגל של מאמנו לשעבר בברצלונה וכיום מאמן נבחרת ספרד, לואיס אנריקה.
למרות שהפרידה עדיין אינה רשמית, השחקן כבר הודיע לברצלונה על כוונתו לעזוב עם סיום החוזה, כשזו מצידה לא מתכננת להגיש לו הצעה לחידוש, כך שאלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי, הפרידה תקרה ברוח טובה כבר בסיום העונה הנוכחית.