1 צפייה בגלריה
פרנק קסייה במדי ברצלונה החדשים
פרנק קסייה במדי ברצלונה החדשים
פרנק קסייה במדי ברצלונה החדשים
(צילום מסך)
אחרי שחתם בברצלונה, פרנק קסי הוצג היום (רביעי) בקבוצתו החדשה. בניגוד להרגלם של הקטלונים, זה דווקא לא קרה בקאמפ נואו בשל החלפת הדשא, אלא במגרש על שם טיטו וילאנובה המנוח במתחם האימונים, שם קשר הרכש עלה על הדשא לצידו של הנשיא ז'ואן לאפורטה וחתם על החוזה עד 2026 על שולחן שהוצב במקום. קסי הוצג בלי מספר, אבל אמור לשחק עם החולצה 19.
לאפורטה בירך את קסי וגם, אולי, שלח עקיצה לעבר אוסמן דמבלה: "ברוך הבא, אנחנו שמחים מאוד שאתה כאן. אפשר לראות שהוא מקצוען, הוא רצה להגיע לבארסה וזה מה שאנחנו רוצים. אני בטוח שהוא יהיה חשוב בבארסה, צ'אבי רצה שחקן בסגנון הזה והמועדון עבד כדי שזה יקרה”.
הנשיא דיבר גם על פרנקי דה יונג: “הוא לא למכירה, אנחנו לא רוצים למכור אותו”. על דמבלה אמר לאפורטה: “אין דדליין לחתימה שלו, הוא כבר לא שחקן של בארסה, אבל יש לו הצעה מהמועדון – כרגע הם לא מקבלים את ההצעה שלנו, אבל גם לא דוחים אותה”. נשיא בארסה התייחס גם לכריסטיאנו רונאלדו אחרי שדווח לאחרונה כי שמו עלה בפגישה עם סוכנו ז’ורז’ה מנדש: “דיברנו על חלון ההעברות, לא אתייחס לשמות”.
קסי עצמו אמר: "תודה על הכל, אני כל כך שמח להיות פה ולהיות חלק מהמועדון הגדול הזה. אני רוצה לעשות דברים גדולים בברצלונה. דיברתי עם זלאטן (איברהימוביץ’) והוא ייעץ לי, הוא אמר לי שבארסה קבוצה טובה ושאני צריך לתת את הכל. העמדה שלי במגרש? זה לא חשוב, המאמן יחליט, כרגע אני לא רואה את עצמי כשחקן הרכב”.
המנהל הספורטיבי, מתאו אלמאן, דיבר על החוזה של גאבי: “הוא בן 17 ועד שיהיה בן 18 (עוד חודש) הוא לא יכול לחתום (על חוזה מקצועני) לארבע עונות. כבר יש סיכום עם הסוכן שלו, הוא ימשיך בברצלונה ב-100%”.