1 צפייה בגלריה
גלעד לוי
גלעד לוי
גלעד לוי
(אורן בן חקון)
גלעד לוי, אחד הכישרונות הצעירים הגדולים בכדורסל הישראלי, הצטרף היום (רביעי) להפועל ירושלים. השחקן בן ה-20, שמתנשא לגובה של 2.18 מ׳, חתם על חוזה ארוך טווח של ארבע שנים.
יותם הלפרין אמר לאחר ההחתמה: ״אנחנו שמחים מאוד שגלעד מצטרף אלינו. כל מי שראה אותו מתפתח בשנים האחרונות מבין עד כמה מדובר בכישרון חריג בנוף הכדורסל שלנו, ולא פחות מזה, איך הוא התעצב מילד לשחקן בוגר ודומיננטי עם סט יכולות יוצא דופן לגילו ולגודלו. ואנחנו כמערכת מחויבים לגלעד, נספק לו את כל הכלים כדי להמשיך להתקדם, מתוך ראייה משותפת לטווח ארוך. אין לי ספק שהוא יוכל ליהנות מהניסיון הרב של המאמן דזיקיץ' ושל הצוות המקצועי. ברוך הבא להפועל״.
גלעד החל את דרכו במחלקת הילדים של הפועל אשדוד וכבר בשנותיו הראשונות התאמן עם ילדים בוגרים ממנו בשנתיים. בגיל 14 עבר לאקדמיה של גלבוע/מעיינות ושם החל להראות ניצוצות נדירים לשחקן בגודל שלו, עם סט יכולות שכולל כדרור על מגרש שלם.
ב-2018 החליט לעבור לאקדמיית הפיתוח של אסטודיאנטס הספרדית, שם התקדם והתעצב כשחקן פנים דומיננטי ומגוון. באותה תקופה שיחק לסירוגין בקבוצת המילואים של המועדון והתאמן עם הסגל הבכיר בקבוצת הבוגרים. לאורך כל התקופה, גלעד היה חלק חשוב מנבחרות ישראל, החל מהקדטים ועד לעתודה כיום, שם הוא משתף פעולה עם קפטן הנבחרת ושחקן הפועל נועם דוברת.