2 צפייה בגלריה
שחקני עירוני טבריה חוגגים
שחקני עירוני טבריה חוגגים
שחקני עירוני טבריה חוגגים
(איציק בלניצקי)
עירוני טבריה, העולה החדשה לליגה הלאומית, הציבה לעצמה יעד שאפתני במיוחד: להפוך לאחת מ-10 הקבוצות הטובות בישראל, בתוך שלוש שנים. הצוות המקצועי והנהלת המועדון התכנסו היום (רביעי) במלון סופיה בעיר, כשבעלי הקבוצה, אריה קלמנזון ומיקי ביתן, הציגו את תוכנית העבודה לשנה הקרובה והציבו יעדים לשנים הבאות. בתכנון לעונה הקרובה נמצאת הגעה לפלייאוף העליון בליגה הלאומית, כשיש רצון לחבר אוכלוסיות חדשות למועדון ולקבוצה הבוגרת ולהקים קבוצת נשים.
בין יעדי התוכנית התלת שנתית של המועדון, גולת הכותרת מתייחסת לכך שקבוצת הכדורגל העירונית תהיה בתוך שלוש שנים אחת מ-10 הקבוצות הטובות בישראל. אריה קלמנזון, אחד מבעלי המועדון, סקר את הישגי הקבוצה בעונה החולפת שכללה עליית ליגה בפער דו ספרתי, סגירת חובות עבר, בניית קבוצה חדשה מאפס, החזרת אמון האוהדים מחדש במועדון ובניית האצטדיון העירוני החדש שעליו עובדים בימים אלו וייפתח לכל המאוחר בתחילת העונה הבאה.
תקציב המועדון לעונת המשחקים הקרובה (2022/23) של הקבוצה יכלול 6.5 מיליון שקלים מה שהופך את המועדון לבעל אחד מהתקציבים הגדולים בליגה הלאומית. במחלקות הילדים והנוער המשימה היא עליית ליגה של קבוצת הנוער, תוך ראייה לטווח הארוך וצירוף לפחות שני שחקנים מהנוער לבוגרת.
2 צפייה בגלריה
אריה קלמנזון ומיקי ביתן
אריה קלמנזון ומיקי ביתן
אריה קלמנזון ומיקי ביתן
(באדיבות דוברות עירוני טבריה)
בבית הספר לכדורגל של המועדון היעד המרכזי הוא הגעה ל-300 ילדים רשומים. עוד במחלקה הצעירה, בטבריה ישנו משא ומתן עם עמק הירדן ומקווים לסגור את הפרטים האחרונים בשבועות הקרובים בכדי להתאחד. המועדון גם מתכונן להשקיע בעונה הקרובה גם בתרומה וחיבור לקהילה במסגרתו יתקיים אירוע התנדבות בכל רבעון וכן אירוח אוכלוסיות מיוחדות במשחקי הקבוצה.
בתוך כך, בטבריה מעוניינים להגיע ל-500 מנויים טרם פתיחת העונה, כשהיעד מתקרב בקצב מהיר. יש תקווה להגיע לסכום כולל של כמיליון שקלים מחסויות עד לפתיחת העונה, סכום גבוה במיוחד שיעזור להתנהלות הכלכלית של המועדון בליגה הלאומית.