3 צפייה בגלריה
ניק קיריוס חוגג
ניק קיריוס חוגג
ניק קיריוס חוגג
(רויטרס)
שלב רבע בטורניר ווימבלדון שוחק היום (רביעי) ולאחר שסיפק לנו משחקים נפלאים וניצחונות מרשימים של סימונה האלפ ואלנה ריבאקינה, הגיע תורו של טורניר הגברים לעלות על הדשא במגרש המרכזי בלונדון.
ניק קיריוס הוותיק המשיך במסעו המרשים על הדשא בטורניר כשגבר על כריסטיאן גארין בשלוש מערכות בתוצאה 0:3 (4:6, 3:6,(7)6,7). האוסטרלי בן ה-27 המשיך להוכיח לצופים בבית ובמגרש שכשהוא מחויב ומשחק עם רצון, הוא עדיין אחד הטניסאים הטובים בסבב ה-ATP למרות הדירוג הנוכחי.בזכות הניצחון העפיל קיריוס לראשונה בקריירה לשלב חצי הגמר בווימבלדון.
מוקדם יותר היום, שלב רבע הגמר בטורניר הנשים נמשך בווימבלדון עם שני משחקים מסקרנים בין סימונה האלפ (18) לאמנדה אניסימובה (25), ובין איילה טומייאנוביץ’ (44) לאלנה ריבאקינה (23). בסיום המשחקים, נקבע כי צמד המנצחות, האלפ וריבאקינה ייפגשו בחצי הגמר.
3 צפייה בגלריה
ניק קיריוס
ניק קיריוס
ניק קיריוס
(רויטרס)
באופן מפתיע, המפגש בין הטניסאית הוותיקה והטובה סימונה האלפ לבין ילדת הפלא האמריקאית, אמנדה אניסימובה, פשוט לא היה כוחות. האלפ שלטה במשחק והראתה עליונות כבר מהשנייה הראשונה. במערכה הראשונה הרומניה ניצחה 2:6 משכנע, ואילו במערכה השנייה רשמה 1:6 מוחץ בדרך לניצחון 0:2 ולעלייה לשלב הבא.
המפגש בין ריבאקינה וטומייאנוביץ’ היה הרבה יותר צמוד, ולאחר שהאוסטרלית ניצחה 4:6 במערכה הראשונה, הקזחית הציגה טניס נהדר על הדשא והפכה בגדול בדרך לניצחון 1:2 עם 2:6 משכנע במערכה השנייה ו- 3:6 במערכה השלישית והאחרונה. היא רשמה לא פחות מ-14 אייסים, מה שעזר לה לגבור על יריבתה שמנגד רשמה אייס אחד בודד.
3 צפייה בגלריה
אלנה ריבאקינה
אלנה ריבאקינה
אלנה ריבאקינה
(רויטרס)